Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

E.ON implementeaza si pune la dispozitia tuturor o aplicație care face rezervările de spațiu în birou

eon aplicatier bookingE.ON a creat aplicatia „Office Check-in”, pentru a permite angajaților să se organizeze și să folosească spațiul de birouri în mod cât mai flexibil. Managerii pot crea spații virtuale pentru echipa lor – de exemplu, pe baza spațiului de birou disponibil – și pot stabili o rată maximă de ocupare. Angajații își pot rezerva apoi prezența din timp. Aplicația se asigură că rezervările nu depășesc gradul maxim de ocupare recomandat. Rezervările sunt complet anonime: numărul este decisiv, nu numele angajatului.

Aplicația este foarte ușor de utilizat și este deja implementată la E.ON în Germania, Suedia și România.

E.ON pune în mod gratuit acest instrument la dispoziția tuturor companiilor interesate.

EONCu acest nou instrument digital de check-in la birou, E.ON răspunde nevoilor actuale din mediul de business. Echipele interne de proiectare și dezvoltare ale companiei au creat această soluție în doar câteva săptămâni. Angajații au acum un mod simplu de a-și rezerva prezența în birourile noastre. Această aplicație ne ajută să ne asigurăm că ocuparea maximă a biroului nu este niciodată depășită. Întrucât trebuie să rămânem împreună, mai ales în perioade de criză, am decis să punem soluția noastră și la dispoziția altor companii ca open source, gratuit. Vrem să împărtășim cunoștințele noastre cu alții, astfel încât împreună să putem trece mai ușor peste această perioadă marcată de pandemia cu noul coronavirus ”, spune Matthew Timms, Chief Digital and Technology Officer la E.ON.

Pentru dezvoltarea acestui instrument, E.ON Digital Technology a colaborat îndeaproape cu departamentele de Sănătate, Siguranță și Mediu (Health, Safety and Environment – HSE), Securitate Cibernetică, Managementul Facilităților, Protecția Datelor și Consiliul Angajaților.

Instrumentul va fi util și după ce restricțiile nu vor mai necesare. Multe companii vor trece probabil la o abordare hibridă –  un mix de lucru de acasă și de la birou. Aplicația este ideală pentru acestă manieră de lucru, pentru a nu supraaglomera spațiile de birou.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...