Connect with us

Hi, what are you looking for?

CSR WATCH

E.ON Romania a donat 200.000 kWh pentru 10 institutii, prin campania „Daruieste Lumina”

Eon Daruieste LuminaPeste 5.000 romani s-au implicat in campania „Daruieste Lumina, derulata de E.ON Romania. Acestia au contribuit cu 200.000 kWh, printr-un mecanism social, pentru cele 10 institutii beneficiare.

In total, compania a donat 1.000.000 kWh de energie, in cadrul celor 6 editii derulate pana acum, prin contributia utilizatorilor din retelele sociale.

In premiera, anul acesta, romanii cu conturi de Facebook si Instagram au avut la dispozitie trei modalitati diferite de a se implica in campanie. Acestia au putut sa dea Share felicitarilor personalizate create pentru fiecare institutie in parte, sa instaleze rama ”Daruieste Lumina” la poza de profil de Facebook sau sa foloseasca filtrul de Instagram dedicat campaniei. Orice varianta au ales, acestia au contribuit cu 50 kWh pentru institutia pe care au nominalizat-o, fara sa ii coste nimic.

Varianta cea mai populara a fost reprezentata de distribuirea in retelele sociale a felicitarilor personalizate, pentru fiecare institutie in parte.

Institutiile incluse in editia din acest an a campaniei sunt : Casa de copii Sf. Iosif din Odorheiu Secuiesc, Caminul pentru Persoane Varstnice Targu Mures, Liceul Special Sfanta Maria Arad, Asociatia Steps of Hope Sibiu, Gradinita Speciala Falticeni, Centrul pentru Educatie Incluziva Dumbraveni, Asociatia de Caritate Proiect Theodora Cluj-Napoca, Centrul pentru Educatie Incluziva Christiana Bocsa, Congregatia Fiicelor Sf. Maria Iasi si Centrul de Recuperare Copii Podul Lung Timisoara.

Cantitatile de energie oferite de E.ON Romania vor fi scazute din factura de energie electrica sau gaze naturale a institutiilor beneficiare.

Campania s-a bucurat de sustinerea mai multor bloggeri si influenceri, care au aflat direct de la sursa povestile emotionante ale fiecarei institutii beneficiare.Mai mult, felicitarile personalizate au fost realizate impreuna cu unul din cei mai populari creatori de continut de pe platformele de socializare, Flick.

Incepand cu anul 2005, E.ON Romania a sustinut cu peste 14 milioane de euro numeroase proiecte de responsabilitate sociala in comunitatile in care isi desfasoara activitatea, numarul total al beneficiarilor acestor initiative ridicandu-se la aproximativ 310.000.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...

Featured

Nestlé si-a propus ca pana in 2025 sa utilizeze doar ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile si sa reduca utilizarea materialelor plastice noi cu o...

Featured

Cu sprijinul LIDL România, Fundația pentru SMURD continuă extinderea programului național de dotare a celor mai aglomerate orașe din țară cu motociclete de intervenție...