E.ON Romania si IGSU: Doua milioane de romani implicati in campaniile “Impreuna pentru siguranta”

EON IGSU arafat hajdinjakE.ON Romania si Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) aniverseaza primii trei ani de la startul campaniei “Impreuna pentru siguranta”. La nivel national, numarul incendiilor la locuinte a scazut cu peste 500, iar numarul victimelor cu aproape 100. In aria de acoperire a campaniei E.ON s-a inregistrat o scadere cu aproape 40% a numarului de intoxicatii si asfixii cu monixid de carbon, iar numarul victimelor s-a diminuat cu circa 44%. Majoritatea incidentelor au fost provocate de cosurile de fum defecte sau amplasate necorespunzator, neprotejate fata de elementele combustibile (circa 34%), precum si de utilizarea unor instalatii si echipamente electrice cu defectiuni sau improvizatii (circa 22%). In circa 33.000 de actiuni derulate la nivel national pe subiecte despre siguranta au fost distribuite peste 2,1 milioane de materiale de informare si educare.eon igsu

Frank Hajdinjak_CEO E.ON RomaniaDincolo de enumerarea acestor cifre stau adevarate drame – agoniseli de o viata ale unor familii, risipite aproape instantaneu, spitalizari indelungate si costisitoare, traume psihice sau chiar pierderea celor dragi. Toate acestea ar fi putut fi evitate daca cei afectati ar fi acordat o minima atentie modului de respectare a unor reguli extrem de simple in utilizarea surselor de energie. Iata de ce consideram ca aceste campanii de informare trebuie sa continue, pentru ca toti consumatorii sa inteleaga ca orice greseala sau neglijenta, oricat de mica ar fi in aparenta, le poate fi fatala”, a declarat Frank Hajdinjak, director general E.ON Romania.

Obiectivele parteneriatului s-au concretizat prin derularea campaniei, deja cunoscuta, “F.O.C – Flacarile Omoara Copii” (lansata in luna septembrie 2012), destinata constientizarii pericolelor la care sunt expusi copiii lasati singuri sau nesupravegheati in casa. Proiectele ulterioare – “R.I.S.C.- Renunta! Improvizatiile sunt Catastrofale!” (lansat in luna noiembrie 2012), respectiv „R.I.S.C. – Siguranta NU e un joc de noroc!” (decembrie 2013) si-au propus nu doar sa informeze si sa sensibilizeze populatia, ci si sa schimbe, in timp, comportamentul legat de utilizarea corecta a surselor de energie.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.