Edenred: Hai la 1 la masa!, campanie care-i ajuta pe angajati sa aiba o alimentatie corecta

Edenred- Hai la 1 masa Edenred a lansat campania Hai la 1 la masa! pentru a-i ajuta pe angajatii romani sa aiba o alimentatie corecta si sanatoasa, incepand cu unul din cele mai importante obiceiuri alimentare: pauza de pranz la ore fixe si in afara spatiului de lucru. Obiceiurile alimentare sanatoase sunt poarta spre o stare de sanatate mai buna si pot preveni afectiuni cronice precum hipertensiunea, diabetul sau bolile cardiovasculare. Ele au un impact direct si in ceea ce priveste reducerea stresului profesional. In mediul de lucru alert al zilelor noastre, pauza de pranz reprezinta o ora de repaos necesara, o ocazie de relaxare si relationare la locul de munca. Campania Hai la 1 la masa! isi propune, Edenred-Hai la 1 masaprin educare, sa contribuie la crearea unei culturi a pauzei de masa in afara spatiului de lucru.

Andra Samson,‎Public & Corporate Affairs Director, Edenred RomaniaObiceiurile alimentare sunt adanc inradacinate, iar pentru a le schimba este nevoie de o abordare pas cu pas. Campania Hai la 1 la masa! propune un indemn simplu, care sprijina persoanele sa faca alegeri mai bune pentru sanatatea lor. Speram ca publicul nostru sa faca primul pas in comunitatile de lucru, impreuna cu colegii, pentru a crea o schimbare durabila si o reala cultura a pauzei de masa in Romania”, a declarat Andra Samson,‎Public & Corporate Affairs Director, Edenred Romania.

Campania Hai la 1 la masa! se bazeaza pe concluziile studiului efectuat pentru Edenred Romania de catre compania de cercetare de piata GfK, privind obiceiurile alimentare ale angajatilor romani. Cercetarea nationala a aratat ca acestia sunt preocupati de o alimentatie sanatoasa. Cu toate acesteanu reusesc sa adopte un stil de viata sanatos in rutina zilnica, iar mancarea de tip fast-food este solutia la care multi apeleaza pentru ca nu au timp sa gateasca sau sa iasa la masa de pranz. Referitor la pretul mediu perceput ca fiind rezonabil pentru masa de pranz, conform studiului, acesta este de 13 lei intr-un fast-food (echivalentul a 1,4 tichete de masa), 17 lei in cazul mancarii livrate (1,8 tichete de masa) si de 27 de lei (2,9 tichete) pentru un pranz la restaurant. Din acelasi studiu reiese faptul ca 62% dintre angajatii romani aloca mai putin de 30 de minute pranzului, mancand in graba, in incinta locului de munca. Totusi majoritatea celor intervievati considera pauza de pranz acel moment al zilei in care isi incarca bateriile alaturi de colegi, prieteni sau familie, fiind o ocazie buna de a lua o pauza de relaxare.

Programul pilot se va desfasura in Bucuresti incepand cu luna mai si va cuprinde actiuni de informare directa ce vizeaza angajati si vizitatori din cladiri de birouri, din zone de business, precum si interactiune in mediul online prin website-ul campaniei, www.haila1lamasa.ro si pagina de Facebook dedicata, unde publicul se poate informa si participa la concursuri speciale. Reprezentantii Edenred vor interactiona direct cu angajatii si vizitatorii din trei zone de centre de birouri din Bucuresti, in care lucreaza peste 9000 de oameni, pentru a-i incuraja sa-si ia pauza de pranz.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.