Electric Plus a investit 700000 de euro intr-un bloc de locuinte pentru salariati

Compania Electric Plus a investit 700000 de euro intr-un bloc de locuinte pentru salariati, ce vor fi oferite angajatilor complet mobilate si utilate. Intr-o perioada in care companiile scad periodic bugetele si valorizeaza fiecare crestere salariala, motivarea non-salariala are un impact major. Electric Plus recunoaste ca e foarte bine sa retii angajatii vechi, care stiu cum functioneaza intregul proces de productie. De aceea, angajatii sunt mereu valorizati si stiu ca parerile lor conteaza.

Una dintre preocuparile constante ale companiei a fost sa-si sustina angajatii sa atinga si sa mentiona un echilibru constant intre viata profesionala si viata personala a angajatilor. Sunt momente importante din viata colaboratorilor sai in care problemele lor personale au prioritate.

Oamenii sunt diferiti si nu pe toti ii motiveaza acelasi lucru. Faptul ca adevarata motivatie vine de la realizari, dezvoltare personala, satisfactie profesionala si recunoastere a fost demonstrat de Hertzberg. Prin urmare, solicitam periodic parerea angajatilor nostri si cream programe prin care le respectam dorintele”, spune Stefan Zoican, Manager Resurse Umane, Electric Plus.

Pe langa politicile de resurse umane care se refera la pachete financiare, planuri de cariera si programe de training si dezvoltare profesionala, compania va finaliza, in septembrie, lucrarile la imobilul destinat angajatilor.

”O companie este mare daca angajatii ei sunt mareti. Ii incurajam sa-si continue studiile, sa-si dezvolte talentele, ii inspiram sa-si atinga scopul, invatandu-i ca oportunitatile sunt infinite”, spune Adrian Garmacea, CEO Electric Plus.

Electric Plus intentioneaza sa organizeze evenimente care presupun participarea familiilor angajatilor pentru a contribui la consolidarea sentimentului de apartenenta la o echipa mare si unita, a sentimentului de mandrie profesionala si a atasamentului fata de organizatie. Pentru a fi performanti, este evident ca angajatii au nevoie sa se simta parte dintr-o organizatie care sustine echilibrul dintre viata privata si viata profesionala, care incurajeaza dezvoltarea personala alaturi de dezvoltarea carierei, spiritul de echipa si colaborarea.

In 2017, compania isi propune ca obiective majore implementarea SAP, o investitie de aproximativ 500.000 euro, si demararea investitiei intr-o noua capacitate de productie, estimata la aproximativ 10 milioane de Euro.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 23.1 milioane de euro in anul 2016, brandul sau BARRIER® fiind in crestere cu 36% fata de 2015. Compania a facut in 2016 invstitii de aproximativ 1.100.000 de euro.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.