Electrolux a lansat o aplicatie ce masoara impactul consumului de apa

Electrolux Romania a lansat, pentru prima data in tara noastra, o aplicatie de Facebook care analizeaza consumul individual de apa, oferind solutii practice si personalizate pentru reducerea cantitatii folosite zilnic de fiecare utilizator care acceseaza aceasta aplicatie. Aplicatia poate fi accesata pana pe data de 31 decembrie 2013 pe pagina locala de Facebook a companiei Electrolux, in sectiunea special creata: Watermark. Pe langa informatiile utile si sfaturile pe care utilizatorii le pot obtine in urma rezolvarii testului ce le va dezvalui impactul pe care apa consumata ineficient il are asupra mediului, participantii pot castiga si echipamente Electrolux eficiente din punct de vedere al consumului de apa. In plus, acestia se vor alatura comunitatii online interesate de reducerea consumului de apa si vor demonstra ca #APArtin generatiei care foloseste apa in mod responsabil.

“Aceasta initiativa nu este doar o parte importanta a angajamentului pe care Electrolux il are fata de tot ce inseamna masuri pentru protectia mediului inconjurator, ci si o parte integranta a strategiei de comunicare orientata in acest an catre mediul online. Astfel, mediul digital continua sa fie un canal de comunicare prioritar pentru Electrolux Romania”, a declarat Carmen Georgescu, Marketing Manager East Europe South Cluster, Electrolux.

Compania Electrolux a fost inclusa si in acest an in clasamentul FTSE4Good (index destinat sustinerii investitorilor in alegerea companiilor care indeplinesc standardele de responsabilitate sociala corporativa recunoscute la nivel international) si se numara printre liderii pietei electrocasnicelor de uz casnic si profesional in ceea ce priveste factorii MSG (Mediu, Social si Guvernanta Corporativa). In 2013, Electrolux a obtinut un punctaj de 95%, aferent celei mai apreciate companii din categoria „Bunuri pentru uz Casnic si Personal”, ceea ce i-a oferit un loc in top 6 din domeniu.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.