Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

ENDAVA sustine digitalizarea activității a trei mari ONG-uri

endava 1Endava, compania de software britanică prezentă pe piața locală cu șapte centre de livrare, a dezvoltat o serie de parteneriate pentru digitalizarea activității a trei dintre cele mai importante organizații non-profit din România, prin intermediul echipelor aflate în centrul de livrare din București. Aceasta este una dintre modalitățile prin care Endava se implică în comunitățile locale și contribuie la inițiative umanitare orientate către zona de educație și incluziune socială. 

 Digitalizarea celor trei organizații non-profit a cunoscut o creștere accelerată de-a lungul anului trecut, atunci când Endava a implementat, în cadrul unor proiecte, funcționalități pentru facilitarea comunicării cu beneficiarii, voluntarii și sponsorii.

În cazul Fundației Hope and Homes for Children și Asociației Magic, Endava a inițiat integrarea diverselor surse de donație (sms, card bancar, site-uri de profil, e-shop-uri) într-o singură platformă cloud, Salesforce, cu ajutorul căreia, cele 2 ONG-uri au la dispoziție într-o sigură aplicație, informații multiple despre donatori, volunatari, sponsori. Echipa Salesforce din Endava a ajutat la configurarea aplicației, cele două asociații, maximizând astfel beneficiile platformei.

Noile componente vor ajuta la un management îmbunătățit al campaniilor și extinderea numărului de beneficiari ai proiectelor desfășurate de cele două entități.

În ceea ce privește colaborarea cu Organizația Umanitară CONCORDIA, Endava a construit o aplicație bazată pe serviciile AWS (Amazon Web Services) care permite managementul unor procese pedagogice complexe pentru implementarea unor programe educaționale vocaționale. Această soluție permite adaptarea și extinderea proiectelor asociației în mediul online.    

“Contextul actual a dus la o accelerare a nevoii de digitalizare pe multe verticale de business. Dacă organizațiile comerciale au putut să direcționeze mai ușor anumite fonduri către această zonă, schimbarea rapidă adusă de pandemie a pus o presiune foarte mare pe organizațiile non-profit și pe programele pe care acestea le desfășoară, și s-au găsit în situația de a dezvolta rapid soluții pentru digitalizare. Dezvoltarea acestor colaborări pro-bono pe termen lung a fost în cazul nostru naturală, mai ales că știam activitatea lor și colaborasem anterior cu unele dintre ele pentru diferite programe. Vom continua să dezvoltăm această direcție, pentru a ușura munca extraordinară depusă de aceste organizații și a le permite să se concentreze pe a face și mai mult bine pentru societate!”, a declarat Roxana Cîrcu, Delivery Unit Manager Endava București.

Proiectele de digitalizare pentru cele trei organizații vor continua cu implementarea unor module suplimentare care să permită automatizarea campaniilor desfășurate, interpretarea datelor și îmbunătățirea permanentă a comunicării cu toate categoriile implicate: beneficiari, voluntari și donatori. 

Toate proiectele de digitalizare ale celor trei organizații non-profit sunt implementate de către echipele de analiză de business, dezvoltare software și integrare a unor componente CRM din centrul de livrare Endava din București și sunt inițiative pro-bono.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...