ENEL se alatura miscarii globale „valuable 500”, care pune dizabilitatea pe agendele de business

Logo EnelEnel s-a alaturat „Valuable 500”, o miscare globala care solicita participarea a 500 de companii private cu scopul de a promova valoarea pe care persoanele cu dizabilitati din intreaga lume o pot genera din punct de vedere social, economic si de business.

Grupul, care a integrat deja dizabilitatea pe ordinea de zi a Consiliului de Administratie, si-a asumat un angajament public pentru actiuni privind integrarea persoanelor cu dizabilitati.

In fiecare tara in care personalul cu dizabilitati este prezent a fost creat un centru de actiune care se ocupa de nevoile lor specifice, lansand initiative care vizeaza imbunatatirea autonomiei si promovarea incluziunii. Prezenta unui astfel de punct focal pentru personalul cu dizabilitati reprezinta o tinta specifica a Planului de Sustenabilitate al Enel. Mai mult, Grupul se angajeaza sa imbunatateasca si sa extinda actiunile privind accesibilitatea digitala, autonomia, mobilitatea, dezvoltarea si angajabilitatea persoanelor cu dizabilitati.

Francesco Starace CEO EnelDizabilitatea este unul dintre domeniile prioritare in abordarea de catre Enel a diversitatii, impreuna cu orientarea sexuala, varsta, nationalitatea si promovarea unei culturi a incluziunii. Participam la initiativa ambitioasa ‘Valuable 500’, cu scopul de a elibera potentialul enorm care poate fi generat de includerea a 1,3 miliarde de persoane cu dizabilitati care traiesc pe glob, in conformitate cu opinia Enel ca sustenabilitatea este egala cu valoarea. De fapt, asa cum a fost demonstrat de ‘Valuable 500’, prin deschiderea catre persoanele cu dizabilitati, o companie poate beneficia, printre altele, de un nivel mai mare de inovatie, de o baza sporita de clienti si o productivitate mai mare. Spre acest obiectiv, ne consolidam actiunile noastre pentru a aborda obstacolele cu care se confrunta persoanele cu dizabilitati, precum si pentru a integra perspectivele lor in abordarea noastra generala de afaceri”, a declarat Francesco Starace, CEO al Enel.

In ceea ce priveste initiativele specifice, Enel evalueaza extinderea pana in 2022 a aplicatiei Pedius pentru persoanele surde din toate tarile in care isi desfasoara activitatea. In 2018, Enel a fost prima companie de utilitati cu profil energetic care a introdus Pedius pentru angajatii si clientii din Italia si, in 2019, pentru clientii din Peru si, prin intermediul filialei sale Endesa, in Spania. Aplicatia isi propune sa faciliteze comunicarea folosind recunoasterea si sinteza care transforma un mesaj text intr-unul audio cu ajutorul unei voci artificiale si, de asemenea, vocea intr-un mesaj text. Aplicatia permite, de asemenea, personalului surd al Enel sa contacteze asistenta IT si sa participe la intalnirile Skype prin generarea de subtitrari.

In plus fata de Pedius, Enel a lansat si alte initiative care vizeaza incluziunea clientilor sai cu dizabilitati, inclusiv prin intermediul facturilor in Braille, precum si a site-urilor web si a documentelor accesibile, care permit crearea de valoare pentru toti actorii interesati prin imbunatatirea experientei de utilizare.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.