Epson: 40% dintre scolile de la oras nu folosesc echipamente electronice

EpsonAproape 40% dintre scolile din mediul urban din Romania nu folosesc echipamente electronice in procesul de predare la clasa, potrivit studiului „Rolul echipamentelor electronice in procesul educational”, solicitat de Epson si realizat in mediul online, in intervalul 3-8 iunie 2015. Rezultatele sondajului releva insa importanta pe care o are pentru parintii elevilor o metoda de predare moderna, in conditiile in care 90% dintre cei intervievati Epson_infogrficconsidera necesara folosirea echipamentelor electronice ca suport pentru predarea lectiilor in cadrul orelor de studiu la scoala frecventata de copiii lor.

Simona_Decuseara_Sales_Marketing_Manager_Epson_pentru_Romania_si_Bulgari...Am solicitat acest studiu tocmai pentru a evidentia necesitatea utilizarii tehnologiei in scolile din Romania. Credem cu tarie ca profesorii isi pot usura munca, iar elevii pot avea rezultate mai buna la invatatura cu investitii minime din partea institutiilor de invatamant. Insa incepand cu anul 2009, investitiile publice au scazut simtitor, desi noutatile tehnologice sunt tot mai necesare in unitatile de invatamant, iar obisnuinta elevilor cu echipamentele electronice impune tot mai mult o schimbare a metodelor de predare in scoli”, a declarat Simona Decuseara, Sales & Marketing Manager Epson pentru Romania si Bulgaria.

Potrivit studiului, cel putin 6 din 10 respondenti considera ca principalele avantaje ale folosirii echipamentelor Epson_infogrfic_2015electronice in procesul educational sunt cresterea atentiei elevilor si invatarea mai rapida, precum si dezvoltarea abilitatilor tehnice.

Pentru majoritatea elevilor, utilizarea echipamentelor electronice la orele de curs reprezinta o continuare a modului in care acestia sunt deja expusi la informatie in cadrul familiei. Astfel, peste 9 din 10 respondenti isi expun copiii in timpul liber la cel putin un dispozitiv electronic.

 

Studiul „Rolul echipamentelor electronice in procesul educational” a fost realizat in perioada 3-8 iunie 2015, pe un esantion de 2.469 de respondenti majori, din mediul urban, care au in gospodarie cel putin un copil scolar.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.