FAN Courier vizeaza preintampinarea nevoilor in comunitatile in care activeaza

FAN Courier, companie specializata in domeniul serviciilor de curierat, expediaza cu cele 1.600 de masini pe care le detine, plicuri si colete in toata tara, in conditii de maxima siguranta, discretie si profesionalism. Compania asigura, in acelasi timp, si servicii de curierat international prin parteneriate cu firme renumite la nivel mondial. In ceea ce priveste sustinerea comunitatilor, FAN Courier este de mai multi ani unul dintre principalii sustinatori ai baschetului adaptat si al echipei de baschet in fotoliu rulant – ASP Oradea. Compania prezinta anual singurul eveniment din Romania inclus in calendarul competitional al IWBF Europe si, de asemenea, singurul turneu international de baschet in fotoliu rulant din Romania, rezervat echipelor de club. Pentru a afla mai multe despre actiunile de responsabilitate sociala ale companiei am stat de vorba cu Adrian Mihai, Business Development Manager FAN Courier.

– Care sunt directiile strategiei de Responsabilitate Sociala a companiei pe care o reprezentati?
– Sloganul nostru este “Oriunde, cu placere” si spunem asta zi de zi pentru ca ne-am nascut si traim cu aceasta convingere: suntem in slujba oamenilor, iar multumirea lor devine si multumirea noastra. Prin tot ceea ce facem incercam sa ne integram in fiecare comunitate in care patrundem si respectam regulile acesteia. Prin prisma tipicului companiei noastre am patruns in cele mai indeparte colturi ale tarii, iar cand simtim ca este nevoie de ajutorul nostru, il oferim cu responsabilitate. Pentru ca vrem si suntem parte a comunitatii, ne simtim datori moral sa intoarcem o parte din ceea ce primim de la ea. Fiecare membru al echipei FAN Courier este constient ca trebuie sa ne implicam in comunitatile in care am patruns si sa fim acolo cand este nevoie.

– Care sunt proiectele pe care le sustineti in aceasta perioada?
– Spunem cu mandrie ca suntem alaturi de ASP Oradea, singura echipa de baschet in fotoliu rulant din Romania care participa constant la competitii internationale. In 2012 am dotat echipa ASP Oradea cu 5 fotolii rulante destinate jocului de baschet si in fiecare an suntem partenerii acestor oameni minunati. Obiectivul nostru este sa fim alaturi de oameni puternici care reusesc sa iasa invingatori in orice conditie. Sustinerea acestei echipe frumoase si atat de speciale inseamna responsabilitate, schimbare si reusita. Acum cateva zile s-a incheiat cea de-a noua editie a Turneului International de Baschet in Fotoliu Rulant, eveniment la care suntem in fiecare an parteneri si sponsori principali.

Un alt proiect in care suntem extrem de implicati este „Cupa de sah pentru copii”. Cultivarea talentului copiilor astazi inseamna un viitor responsabil. Am inceput acest proiect anul trecut, la sediul nostru din Stefanesti. Am asezat in fata tablei de sah copiisi junior pana la 14 ani. Am creat mediul propice pentru ca acesti copii sa poata sa isi dezvolte talentul, sa intre in concurs unii cu ceilalti si sa prinda gustul competitiei.

– Care sunt criteriile dupa care analizati implicarea in sustinerea unei cauze?
– Este o provocare foarte mare sa alegi acele proiecte si acei oameni cu care vrei sa pleci alaturi intr-o calatorie. Strategia noastra este sa preintampinam o nevoie si de aceea noi suntem cei care ne oferim sprijinul. Asa am ajuns sa fim partenerii echipei ASP Oradea. Si mai avem o credinta. Vrem sa oferim ajutorul inainte ca nevoia sa fie instalata. Ne place sa ii surprindem pe cei din jur cu proiecte pe care le organizam cu mult timp inainte, in interiorul companiei. Suntem discreti atunci cand ii ajutam pe cei din jurul nostru pentru ca nu credem ca este corect sa ne laudam cu suferinta sau neputinta altora. Nu suntem niste salvatori, ci suntem parteneri, asta ne place sa credem despre noi.

– Care considerati ca este specificul Responsabilitatii Corporative in industria in care activati?
– Tinand cont de activitatea noastra, aceea de curierat, cred ca fiecare dintre jucatorii mari din piata incearca sa practice discount-uri sau gratuitati atunci cand vine vorba de ONG-uri, asociatii sau fundatii care se implica in campanii caritabile. De asemenea, am vazut ca sunt companii care se implica in programe educationale. Sincer, nu cred ca este important in ce directie te indrepti atunci cand vrei sa intinzi o mana de ajutor. Important este ca facem acest lucru si ca suntem implicati in evolutia in bine a societatii.

– Intampinati problemele atunci cand sustineri comunitatile in care activati?
– Nu am avut astfel de probleme pentru ca, dupa cum spuneam, suntem foarte discreti si mergem direct catre cei pe care vrem sa ii sustinem. Si credem cu tarie ca nimic nu ne poate opri atunci cand ne hotaram sa facem un bine.

– Cum vedeti evolutia domeniului Responsabilitatii Sociale Corporative in Romania?
– In fiecare an sunt din ce in ce mai multe campanii de CSR, din ce in ce mai multe companii care se implica in programe de responsabilitate sociala. Vedem proiecte care se implementeaza an de an si care primesc premii in cadrul competitiilor internationale. Sunt convins ca incepem sa fim mai responsabili si mai atenti cu cei din jur, iar acest lucru ne motiveaza.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.