Farmec, premiata pentru cea mai buna campanie de CSR din industria FMCG

Campania “Hai sa aducem Romania acasa” a fost desemnata cea mai buna campanie de responsabilitate sociala in cadrul celei de-a saptea editii a Premiilor PIATA. Campania „Hai sa aducem Romania acasa” a fost dezvoltata sub umbrela brandului Gerovital, avand ca scop sprijinirea sportivilor romani la Jocurile Olimpice din 2012, in calitate de sponsor oficial. In cadrul ie – 14 decembrie, iar cea de-a doua, „Aur, Argint si un Bronz Perfect”, desfasurata intre 1 iunie – 12 august 2012, prin intermediul carora un procent de 1% din vanzarea produselor Gerovital a fost donat Echipei Olimpice a Romaniei.

„Ne-am asociat cu Echipa Olimpica a Romaniei deoarece valorile marcii Gerovital sunt apropiate atat spiritului olimpic cat si valorilor romanesti. Ne bucuram ca «Hai sa aducem Romania acasa!» primeste aceasta distinctie si le multumim tuturor consumatorilor care s-au implicat pentru obtinerea rezultatelor deosebite din cadrul campaniei”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al companiei Farmec Cluj-Napoca.

Premiile PIATA ale industriei bunurilor de larg consum este o competitie organizata de revista PIATA, adresata producatorilor, distribuitorilor si comerciantilor din retailul modern, in cadrul carora au fost acordate 41 trofee, ce au recompensat cei mai buni jucatori ai industriei. In cadrul competitiei Premiile PIATA, compania Farmec Cluj-Napoca a fost nominalizata si la categoriile Cel mai bun produs nou – grupa Produse de ingrijire personala, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand – grupa Produse de ingrijire personala, Cel mai bun furnizor roman de bunuri de larg consum si Cel mai bun furnizor.

 

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.