Fundatia MedLife a dat startul campaniei “Casuta din vis”

Fundatia MedLife – Pro Sanatatea a demarat o campanie de strangere de fonduri sub conceptul  – “Casuta din vis”, prin care ii sprijina pe copiii de la Centrul social Sf. Dimitrie sa aiba o casa a lor. Actiunile campaniei se deruleza in toate unitatile MedLife din Bucuresti, Brasov, Arad, Timisoara si Cluj. Sub sloganul “Ajuta copiii de la centrul Sf. Dimitrie sa aiba o casa a lor”, campania include mai multe actiuni care se vor derula in perioada 20 noiembrie – 20 ianuarie. La debutul campaniei, MedLife a distribuit in toate unitatile sale din Bucuresti si din tara, cutii pentru donatii concepute special in linie cu intregul concept.

“Pentru promovarea mesajelor, in toate locatiile MedLife au fost postate afise si s-au distribuit pliante cu toate informatiile necesare. Pe site-ul companiei a fost creata o sectiune speciala pentru promovarea campaniei. Totodata, s-a realizat un parteneriat cu Hotnews pentru postarea unor bannere de promovare. Pe tot parcursul campaniei se vor trimite alerte de tip newsletter catre abonatii companiei. Pentru a atinge o audienta cat mai mare, au fost create mesaje dedicate si un vizual special pentru pagina de Facebook a MedLife dar si pentru pagina fundatiei”, spun reprezentantii Medlife.

Celelalte etape vor include organizarea unor expozitii cu vanzare cu obiectele confectionate de copiii cu dizabilitati in atelierul de creatie al centrului Sf. Dimitrie, o licitatie „Casuta din vis” – o casuta mascota exemplar unicat va fi scoasa la licitatie. Suplimentar, compania va implica angajatii in activitati de colectare jucarii, haine si alte produse necesare, care vor fi facute cadou copiilor in preajma sarbatorilor de Craciun.

Centrul social Sf. Dimitrie are grija zilnic de 40 de copii care provin din medii defavorizate sau cu situatii de violenta domestica. Din cauza datoriilor acumulate pentru chiria si intretinerea locului in care isi desfasoara activitatea in prezent, centrul are nevoie sa achizitioneze un spatiu dedicat, pentru a putea continua proiectul.

Pentru mai multe informatii click AICI

 

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.