Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Fundația Vodafone finanteaza inovații tehnologice care îmbunătățesc viețile copiilor

V odafone Lansare Inovators for ChildrenFundația Vodafone România se alătură programului Innovators for Children, dedicat creșterii calității vieții copiilor din România, cu o finanțare de 72.000 de euro pentru susținerea participării sectorului ONG.

Acceleratorul este o inițiativă începută în 2019 de Impact Hub Bucharest. La ediția din acest an, Impact Hub Basel și Fundația Botnar vor susține proiecte de tip startup.

Programul este structurat în 2 etape principale. Astfel în primele 3 luni participanții se vor concentra pe construirea și validarea unui model de afacere beneficiind de sesiuni de training-uri, mentorat, consultanță și întâlniri de feedback. În urma unui proces de selecție, ei vor intra apoi într-o etapă de dezvoltare a soluțiilor și vor avea acces la opțiuni de susținere financiară de minimum 50.000 de euro, dintre care Fundația Vodafone România va oferi organizațiilor non-guvernamentale micro-granturi în valoare totală de 30.000 de euro.

În  cadrul Innovators for Children 2021 se caută antreprenori și antreprenori sociali care dezvoltă cu ajutorul tehnologiei soluții pentru sănătatea fizică și emoțională a copiilor, educație, nutriție și alimentație, siguranță, drepturile copiilor în era digitală și alte domenii care ar putea contribui la o viață mai bună pentru copiii și adolescenții cu vârsta între 0-18 ani. Se pot înscrie în program ONG-uri și startup-uri tech din toată țara care au o idee, sunt în stadiul de prototip sau au, de maximum 1 an, o soluție disponibilă comercial pe piață la data finalizării perioadei de înscriere. Sunt căutate în special soluții tehnologice scalabile.

Înscrierea proiectelor se face până pe 30 aprilie prin completarea formularului de pe site-ul www.innovatorsforchildren.org. Participarea se face în baza confirmării din partea organizatorilor și este gratuită.

Între 10 și 15 echipe vor fi selectate și vor beneficia de sesiuni ce vor adresa impactul social al proiectelor, strategia de marketing și de propunere comercială, sustenabilitatea financiară și tacticile de atragere a partenerilor sau investitorilor și vor participa la o conferință de networking cu cei mai importanți actori din domeniu.

Proiectele selectate după marea finală din septembrie (între 3 și 5 proiecte) vor intra într-o etapă de dezvoltare a soluțiilor care va dura 6 luni și vor beneficia de o campanie de promovare la finalul programului, în martie 2022.

În cele 2 ediții precedente, programul a selectat 23 de soluții finaliste, dintre care 9 au primit finanțări însumând 201.000 de euro.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...