Angajatii Auchan si traineri de la Scoala de Valori vor invata 25 de tineri care sunt secretele retail-ului si care sunt pasii pentru a isi alege o cariera de succes in cadrul programului Generatia Auchan. Programul se adreseaza elevilor de clasa a 9-a din Colegiului National Economic Andrei Barseanu si Colegiului Tehnic Maria Baiulescu din Brasov, care urmeaza sa participe la un program ce imbina atelierele de educatie nonformala cu atelierele tehnice, de specialitate si practica in magazinele Auchan.
Generatia Auchan este un de program complex, ce incurajeaza parteneriatul pe termen lung intre scoala si mediul economic, pentru a armoniza astfel, educatia cu nevoile identificate pe p
iata muncii si pentru a sustine orientarea tinerilor in alegerea unui drum in viata. Programul se desfasoara pe durata a 3 ani si insoteste tinerii pe parcursul acestora educational din clasa a 9-a pana in clasa a 11-a, printr-un program educational complementar ce include ateliere de dezvoltare personala, formare profesionala si stagii de practica desfasurate de Scoala de Valori si Auchan”, spun initiatorii programului.
Prin participarea la acest program, tinerii vor beneficia in fiecare semestru din cei 3 ani de implementare, de ateliere de matematica aplicata in care vor invata matematica altfel, prin tehnici de predare nonformala ghidati de un profesor de matematica, trainer Scoala de Valori. In plus, elevii vor invata cum sa isi identifice valorile, cum sa isi aleaga cariera si cum sa ia decizii de cariera informate si asumate, intelegand rolul pe care cultura, valorile si dezvoltarea personala il au in viata acestora. Atelierele de educatie nonformala sunt structurate pe baza conceptului “Practica, Invata, Aplica” – un model eficient de invatare, care permite acumularea cu usurinta a cunostintelor si abilitatilor noi.
De asemenea, indrumati de profesionisti din cadrul Auchan vor desfasura o perioada de practica, chiar in magazinele Auchan, unde vor putea sa invete de la angajatii companiei intr-un format de tip mentorat, secretele retail-ului.