GEROVITAL a dat startul campaniei “Hai sa aducem Romania acasa”

Gerovital va dona Echipei Olimplice a Romaniei 1% din valoarea produselor vandute in  intervalul 14 octombrie – 14 decembrie. Banii vor fi utilizati pentru pregatirea echipei in vederea participarii la Jocurile Olimpice care vor avea loc in 2012 la Londra, intre 26 iulie si 12 august.

Prin campania „Hai sa aducem Romania acasa” Gerovital vizeaza sensibilizarea romanilor in vederea sprijinirii si recunoasterii valorilor romanesti actuale si traditionale. Mircea Eliade, Constantin Brancusi, Henri Coanda sunt doar cateva personalitati care au construit istoria si care merita recunoasterea valorii lor.

Campania vine dupa recentul parteneriat strategic incheiat cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) in urma caruia Gerovital a devenit sponsor principal al Echipei Olimpice a Romaniei si sustinator al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.

Parteneriatul este justificat de misiunea  sociala a marcii Gerovital de a sustine valorile romanesti, atat in tara cat si in strainatate.

„Spiritul olimpic romanesc poate sa-si continue traditia doar ajutat de comunitatea economica printr-un sprijin, care, istoria a dovedit-o, este mutual avantajos.  In cazul de fata, asistam la o asociere care nu numai ca ne onoreaza, dar ne si obliga sa aducem acasa cat mai multe medalii: Gerovital este una dintre putinele marci romanesti recunoscute de la Londra la New York, Tokio sau Istanbul, alaturi de nume sonore romanesti care au facut si fac istorie, cum ar fi Nadia Comaneci, Iolanda Balas, Ivan Patzaichin, Violeta Beclea Szekely, Elisabeta Lipa, Laura Badea sau Sandra Izbasa”, a declarat Ioan Dobrescu, secretar general COSR.

Romania a obtinut pana acum aproape 300 de medalii, cele mai multe dintre ele fiind obtinute la gimnastica.

„Farmec, prin brandul sau Gerovital, a decis sa se alature Echipei Olimpice a Romaniei deoarece valorile marcii sunt apropiate spiritului olimpic in general  si valorilor romanesti, in particular. Ne dorim ca sprijinul nostru sa-i ajute pe sportivi sa-si implineasca visul de a fi cei mai buni dintre cei buni. De asemenea, atat Echipa Olimpica precum si Gerovital au fost si ne dorim sa fie in continuare carti de vizita nationale pentru toti romanii, motive de mandrie pentru apartenenta la un set de valori respectate oriunde pe mapamond”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

Mai multe informatii despre campanie puteti gasi aici

Despre Farmec

In 2010, pe segmentul produselor de ingrijire a fetei,  compania Farmec s-a plasat pe locul I in topul producatorilor, cu o cotă de piata cantitativa de 26,02%, urmata de companii multinaționale. Valoric, Farmec se poziționează pe locul al doilea, cu o cota de piata de 20,64%. Brandul Gerovital a inregistrat in 2010 o cota de piata de 16,10%, fiind lider pe segmentul produselor de ingrijire a fetei.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.