GlaxoSmithKline a colectat intr-un an 7,2 tone de hartie prin programul ”Act Green”

GlaxoSmithKline (GSK) Romania, in parteneriat cu Asociatia Viitor Plus, a reusit sa colecteze in perioada aprilie 2012 – aprilie 2013 nu mai putin de 7,2 tone de hartie, 187 kg carton, 16 kg PET si 10 kg aluminiu din birourile din Bucuresti ale companiei. Astfel, la un an de la debutul programului intern de reciclare selectiva a deseurilor ”Act Green”, angajatii GSK Romania au reusit sa economiseasca 20 barili de petrol, 18 metri cubi spatiu de depozitare deseuri, 207.000 litri de apa, 32.200 KwH si 209 kg poluanti din aer. Practic, cu cele 7,2 tone de hartie reciclata, GSK a salvat 172 de copaci, iar prin cei 207.000 litri de apa (207 metri cubi) a economisit consumul mediu de apa al unei gospodarii din Romania pentru cel putin 10 luni.

”Rezultatele primului an de reciclare selectiva ne arata ca echipa GSK a inteles cat de important este sa fim atentifata de mediul inconjurator la nivel individual. Prin efortul fiecaruia dintre noi am reusit sa contribuim la protejarea mediului. Programul Act Green face parte din strategia noastra de responsabilitate corporativa, avand ca scop responsabilizarea angajatilor nostri, a familiilor si apropiatilor acestora in ceea ce priveste grija fata de mediu”, a declarat Pascal Prigent, Director General GSK.

Programul ”Act Green”, demarat in 2012 alaturi de organizatia neguvernamentala Viitor Plus, face parte din strategia GSK de a actiona in mod responsabil fata de mediul inconjurator. La aceasta campanie participa 160 de angajati GSK din Bucuresti, care au beneficiat, inca de la lansarea programului,de un curs interactiv organizat de Asociatia Viitor Plus despre colectarea selectiva, problemele actuale ale Romaniei in ceea ce priveste reciclarea si beneficiile unei atitudini responsabile fata de mediul inconjurator.

La nivel global, GSK implementeaza o strategie complexa de protejare a mediului inconjurator pe intregul lant valoric – de la materia prima pana la reciclarea ambalajelor folosite pentru produse si chiar pentru produsele expirate. Astfel, strategia companiei este centrata pe reducerea emisiilor de dioxid de carbon – cu impact puternic negativ in schimbarile climatice, reducerea cantitatilor de apa utilizate, precum si a deseurilor. Obiectivul GSK este ca, pana in 2050, sa ajunga la un lant valoric neutru din punct de vedere al amprentei de carbon, atat la nivel mondial, cat si la nivel local.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.