Groupama Asigurari a lansat o noua campanie pentru prevenirea furturilor din locuinte

Groupama AsigurariGroupama Asigurari, in parteneriat cu Politia Romana, a dat startul unei noi campanii de informare, „Hotii sunt creativi. Fii preventiv!”, care se va desfasura pana la finalul acestui an. Initiativa se inscrie in suita de actiuni derulate in cadrul parteneriatului dintre Inspectoratul General al Politiei Romane si Groupama, demarat in 2011, prin care se urmareste prevenirea victimizarii populatiei pe zona de infractiuni contra patrimoniului.

Demersul comun Politia Romana-Groupama Asigurari a fost fundamentat si de rezultatele unui sondaj de opinie realizat de Institutul de Cercetare si Prevenire a Criminalitatii in care se evidentiaza faptul ca prevenirea furturilor din locuinte este un subiect de interes pentru populatie. Astfel, aproape 70% dintre cei intervievati doresc sa primeasca recomandari sau alte informatii in acest sens, iar peste jumatate dintre respondenti apreciaza ca activitatile cu caracter preventiv ajuta la reducerea numarului de infractiuni.

Georgiana Miron (Director Marketing si Comunicare, Groupama Asigurari)Pentru Groupama Asigurari, prevenirea riscurilor continua sa reprezinte o directie strategica de dezvoltare in zona de responsabilitate sociala, decurgand in mod firesc din misiunea noastra de asigurator responsabil si in linie cu valorile ce ne ghideaza in activitatea de zi cu zi. In acest sens, desfasuram anual impreuna cu Inspectoratul General al Politiei Romane, partenerul nostru de traditie, campanii de informare privind riscurile legate de furturi. Campania din acest an intitulata „Hotii sunt creativi, Fii preventiv!”, ȋsi propune sa creasca gradul de constientizare a publicului larg in contextul vulnerabilitatilor ce pot duce la furturi din locuinte, printr-o serie de povesti autentice”, a declarat Georgiana Miron, Director Marketing si Comunicare, Groupama Asigurari.

Datele IGPR arata ca, in cursul anului 2016, numarul furturilor din locuinte a scazut cu aproximativ 11%, comparativ cu 2015, 10% dintre acestea inregistrandu-se ca urmare a imprietenirii cu proprietarii, iar escaladarea si patrunderea pe ferestrele lasate deschise reprezentand un mod de operare intalnit frecvent.

In cadrul campaniei, a fost realizata o pagina online Prevenirea furturilor, unde cetatenii pot gasi numeroase recomandari de prevenire si sunt invitati sa participe la concursuri tematice cu premii.

De asemenea, cu ocazia actiunilor desfasurate vor fi distribuite pliante si afise informativ-preventive atat in punctele de lucru ale Groupama, cat si in locatiile stabilite de Politia Romana.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.