Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Grupul Bosch – premiat pentru activitatile sale comerciale ecologice

Presedintele Consiliului de Administratie al Robert Bosch GmbH, Franz Fehrenbach,  a fost numit „Managerul Greentech al anului 2011” de catre o prestigioasa revista din Germania. Premiul este acordat antreprenorilor si managerilor care se remarca prin promovarea constanta a dezvoltarii tehnologiilor ecologice si ale caror companii dispun de un portofoliu inovator si durabil de produse. Fehrenbach este cea de-a treia personalitate care primeste acest premiu, decernat incepand cu anul 2009.

Compania Bosch si-a dezvoltat o strategie orientata pe termen lung, care, sub sloganul „Tehnica pentru o viata”, se concentreaza pe produsele care contribuie la sporirea eficientei energetice, conservarea resurselor naturale si protectia mediului inconjurator.

„Protectia mediului inconjurator si conservarea resurselor nu presupun reducerea mijloacelor tehnice, ci dezvoltarea unor tehnologii mai performante. De aceea, imi face o deosebita placere sa primesc acest premiu in numele tuturor angajatilor grupului Bosch care isi aduc contributia in fiecare zi la obtinerea unor solutii durabile”, a declarat Franz Fehrenbach, Presedintele Consiliului de Administratie al Robert Bosch GmbH.

Aproximativ 40% din profitul total de 51,4 miliarde de euro al furnizorului de tehnologii si servicii este obtinut din comercializarea unor produse ce vizeaza protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor. Mai mult, aproximativ 45% din bugetul destinat activitatilor de cercetare si dezvoltare, circa patru miliarde de euro, sunt investiti in acest segment de produse care protejeaza mediul.

Bosch inregistreaza anual peste 4.100 de patente, ceea ce inseamna un numar de 16 patente pentru fiecare zi lucratoare. Circa 43% dintre acestea au ca obiectiv protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor naturale. Numai profitul rezultat din tehnologiile care utilizeaza energie regenerabila a crescut din 2004 de la 125 de milioane la 1,5 miliarde de euro in anul 2011.

 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...