Grupul Carrefour si WWF Romania au dat startul campaniei „Mai mult decat un plus”

 carrefour - Campania Mai mult decat un plus_1Grupul Carrefour si WWF Romania au semnat un parteneriat strategic pe trei ani care are ca scop protejarea a 21.000 ha de paduri, precum si promovarea consumului responsabil si a unui stil de viata sustenabil in randul clientilor, a angajatilor si a furnizorilor Carrefour.

In cadrul acestui parteneriat, WWF a lansat colectia de jucarii din padure, Mai mult decat un plus. Astfel, replici ale mai multor animale salbatice, cum ar fi bufnite, caprioare, marmote, iepuri, vulpi, lupi si ursi lupta alaturi de WWF pentru apele, padurile si speciile salbatice din Romania. Plusurile asteapta sa fie luate acasa de catre iubitorii de natura, din hipermarketurile Carrefour din Bucuresti – Carrefour Baneasa, Carrefour Orhideea si Carrefour Colosseum, pana pe 31 decembrieCarrefour Campania Mai mult decat un plus 2017.       

Andreea_Mihai_Director_de_Marketing_Carrefour_Romania_SAJucariile concepute de WWF si comercializate prin Carrefour in cadrul campaniei Mai mult decat un plus, reprezinta un cadou inspirat si educativ pentru cel care il primeste, dar si o modalitate prin care contribuim la pastrarea naturii. Carrefour va redirectiona fondurile catre WWF Romania, pentru planurile de conservare a apelor, padurilor si speciilor salbatice. Credem in aceste proiecte si ne dorim sa le vedem duse la bun sfarsit, dar si sa demonstram ca gesturile mici pot avea un impact mare”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamica Comerciala & Pricing Carrefour.

Prioritatile WWF Romania sunt protejarea padurilor, apelor si speciilor salbatice. Pentru a proteja padurile, in 2012 WWF a pus bazele legislatiei care urma sa protejeze padurile virgine si a identificat in ultimii 5 ani 30.000 ha de paduri virgine. De asemenea, a fost printre organizatiile care au luptat pentru includerea celor 24.000 ha de paduri virgine in patrimoniul UNESCO.

Protejarea raurilor naturale din Romania este o alta prioritate a WWF, care lupta pentru salvarea Jiului si pentru refacerea luncii Dunarii, 2.000 de ha fiind deja renaturate. In ceea ce priveste speciile salbatice, WWF a readus zimbrii in Muntii Tarcu din Carpatii Meridionali si lupta pentru combaterea braconajului la sturion, dar si pentru a mentine activ singurul orfelinat de ursi din Europa. 

Pe durata celor trei ani de parteneriat dintre Grupul Carrefour si WWF Romania vor fi evaluate in total 21.000 hectare de padure, cu scopul identificarii padurilor virgine si apoi obtinerea statutului de protectie. Padurile virgine sunt ultimele ecosisteme forestiere in care natura supravietuieste in forma sa pura, fara a fi afectata semnificativ de interventia omului. In padurea virgina traiesc arbori de toate varstele, sub coroanele gigantilor de peste 500 de ani misuna peste 10.000 de specii de animale.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.