Grupul CEZ in Romania a investit anul trecut aproape 3 milioane lei in beneficiul comunitatilor locale

CEZ GRUPGrupul CEZ in Romania a lansat pentru al treilea an Raportul de Sustenabilitate, acesta fiind recunoscut de GRI ca fiind in conformitate cu asteptarile stakeholderilor prin respectarea principiilor de analiza a materialitatii aspectelor raportate.

Conform acestuia, investitiile de CSR in beneficiul comunitatilor locale au insumat anul trecut 2.949.669 LEI. Grupul a dezvoltat o strategie de responsabilitate sociala, in jurul a patru piloni principali: sanatate & wellbeing, educatie, mediu si dezvoltare locala iar principalele proiecte implementate au fost: Maratonul Olteniei, Generatorii de Bine, CODE Kids, Cule in lumina etc.

Cifrele cheie care au descris activitatea operatorului de distributie din cadrul Grupului in 2019:

  •   Operatorul a instalat 99 de cuiburi de barza pe stalpii de MT/JT din judetele Teleorman, Arges, Mehedinti, Olt, Gorj, Valcea si Dolj precum si teci electroizolante;
  •     Numarul de ore de pregatire profesionala a fost: 14 628.
  •     Costurile cu formarea profesionala, au fost de: 507 747 LEI;
  •     Investitiile companiei in proiecte de responsabilitate sociala/ dezvoltare a comunitatilor s-au ridicat la aproximativ 445 949 LEI;
  •     Operatorul a continuat dezvoltarea programului „Ucenic Electrician”, care in 2019 s-a extins cu noi clase care vor pregati generatia de electricieni a viitorului, inclusiv in judetul Mehedinti.Pentru prima generatie de Ucenici absolventi, impreuna cu partenerii nostri, am asigurat in premiera un program de internship platit, cu o durata de sase luni. 24 de Ucenici Electricieni din cei 33 de elevi absolventi ai clasei a XI-a din judetele Arges si Dolj au fost selectati pentru o noua experienta de invatare in calitate de tineri interni in cadrul Distributie Oltenia sau in cadrul companiilor partenere.
  •     In lantul de aprovizionare cu energie electrica, Distributie Oltenia a lucrat in 2019 cu 376 de furnizori. Locatia geografica a furnizorilor a presupus majoritar furnizori romani (societati comerciale inregistrate pe teritoriul Romaniei) – 97.61% si filialele companiilor internationale/ multinationale (societati comerciale cu sediul social in strainatate) – 2.39%.

De asemenea, in 2019, Grupul CEZ in Romania si-a pastrat interesul pentru zona de sustenabilitate, principalele cifre cheie la nivel social si de mediu obtinute de Grup (format din companiile CEZ Romania, CEZ Vanzare, TMK Hydroenergy Power, Tomis Team, MW Team Invest si Ovidiu Development) fiind:

  •    In lantul de aprovizionare cu energie electrica, Grupul a lucrat cu 435 de furnizori. In cazul fiecarei companii, acestia sunt peste 90% furnizori romani.
  •     CEZ Vanzare a mentinut in anul 2019 certificarea sistemului de management de mediu in conformitate cu cerintele ISO 14001:2015, in urma auditului de recertificare.

    Grupul CEZ in Romania a lansat un studiu „Perceptia romanilor despre un viitor «verde». Peste jumatate dintre respondenti (62,72%) incearca sa aiba un impact pozitiv asupra mediului prin actiunile lor de zi cu zi, iar dintre romanii care sunt responsabili fata de mediu, 7 din 10 au grija sa nu arunce gunoaie in spatiile nepermise, 6 din 10 recicleaza selectiv gunoiul, iar peste 2 din 10 incearca sa reduca consumul de apa si energie. Pentru mai multe detalii, click aici.

  Mai multe informatii despre rezultatele non-financiare ale Grupului CEZ in Romania in 2019, puteti gasi AICI.

1 Response

  1. Andrei Albu spune:

    Ar fi fain ca Grupul CEZ sa raspunda si la ideile de proiecte pentru comunitate pe care ONG-urile le trimit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.