Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Grupul eMAG are în plan investiții de 2,2 miliarde de lei pentru următorii doi ani

emag depozit

Grupul eMAG va investi încă 2,2 miliarde de lei în următorii 2 ani, după ce în 2021 investițiile cuprinse în planul companiei de transformare în ecosistem regional de comerț online au depășit 1 miliard de lei.

În urma investitiilor făcute, grupul eMAG a înregistrat o cifră de afaceri de 9,57 miliarde de lei în 2021, dintre care veniturile realizate de eMAG în România reprezinta 5,68 miliarde de lei. Dante International S.A. (compania care cuprinde eMAG Romania, Fashion Days Romania si realizeaza vanzari pentru eMAG Bulgaria si eMAG Ungaria), a inregistrat o cifra de afaceri de 7,346 miliarde de lei, in 2021.

Datorita investitiilor in logistica pentru infrastructura digitala, care s-au ridicat anul trecut la 493 de milioane de lei si a simplificarii procesului de livrare si retur, in prezent, 1 din 2 comenzile clientilor ajunge in easybox. Reteaua dezvoltata de Sameday va fi extinsa in Romania si in Ungaria si va ajunge intr-un an la peste 4.000 de unitati.

tudor-manea-director-general-emag-romania„În al doilea an de pandemie, am luat decizia să demarăm un program ambițios de investiții, cu rolul de a susține transformarea eMAG într-un ecosistem regional de comerț online. Rezultatele acestui program sunt deja vizibile, atât pentru clienți, care cumpără mai des, dintr-o gamă mai largă de produse, cu livrare mai rapidă, cât și pentru cei 42.000 de antreprenori din Marketplace. Am atins astfel, în cei doi ani de pandemie, o creștere de peste 60% a cifrei de afaceri, care ne-a dat încredere să continuăm planul de investiții cu 2,2 miliarde de lei în următorii doi ani pentru a oferi o soluție mai ușoară, mai rapidă și mai accesibilă de shopping. Continuăm să investim în servicii, în noul abonament Genius, care se va extinde, din 15 iunie, la patru aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, păstrând însă același preț anual ca și până acum. Vom investi în automatizarea centrului logistic de la Joița, unde instalăm roboți care ajută angajații să își crească productivitatea și astfel să menținem prețurile reduse pentru clienți. În același timp, continuăm să investim în antreprenoriat și le punem la dispoziție comercianților din Marketplace o platformă centralizată de vânzare în țările din regiune în care suntem prezenți, contribuind astfel la creșterea afacerilor lor într-o piață de desfacere mult mai mare,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Cu ajutorul tehnologiei, in care investitiile din ultimul an s-au ridicat la 128 de milioane de lei, clientii eMAG beneficiaza de o experienta de shopping care le permite sa cumpere dintr-o varietate de produse, la orice ora, prin intermediul aplicatiei, care numara in prezent peste 5 milioane de utilizatori. Dupa doi ani din momentul lansarii, serviciul Genius a ajuns la peste 340.000 de clienti, care pot alege dintre cele peste 5 milioane de produse cu livrare gratuita, si din 15 iunie, se va extinde si va deveni un abonament cu beneficii in patru aplicatii de comert online: eMAG, Tazz, Fashion Days si Freshful. Romanii vor avea astfel posibilitatea de a avea livrare gratuita si oferte exclusive pentru o gama foarte larga de produse, de la electronice sau articole pentru casa si copii, pana la Fashion, mancare de la restaurante sau produsele proaspete saptamanale.

Investitiile in eMAG Marketplace s-au ridicat in ultimul an la 72 de milioane de lei, facilitand accesul pe pietele din Romania, Ungaria si Bulgaria pentru comerciantii de pe platforma. Pentru a accelera dezvoltarea si a simplifica procesul de extindere internationala, eMAG lanseaza un sistem centralizat de administrare automata pentru toate cele trei tari, care va duce la cresterea numarului de comercianti romani care vand international, de la 2.500, in prezent, la 4.000 anul viitor.

Compania a continuat sa investeasca in companii antreprenoriale de tehnologie, dezvoltand ecosistemul, astfel ca peste 260 de milioane de lei au mers in dezvoltarea celor mai noi platforme ale sale: Tazz si Freshful, hipermarketul online care livreaza acasa cumparaturile proaspete saptamanale. Prin intermediul eMAG Ventures, compania a investit, in total, 8,5 milioane de euro in dezvoltarea Flip, un business promitator din economia circulara si in Atlas, o platforma de servicii medicale, care se axeaza pe telemedicina.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.