Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Grupul Henkel isi propune triplarea eficientei pana in anul 2030

Pentru fiecare euro pe care il genereaza, grupul Henkel isi propune ca, in 2030,  sa foloseasca numai o treime din resursele folosite astazi. Noua strategia de dezvoltare durabila a fost definita in Raportul de Sustenabilitate pe anul 2011, lansat recent de companie.

Pentru a-si reduce amprenta ecologica si pentru a face posibil un consum sustenabil, compania si-a definit trei directii: produse, parteneri si angajati. Prin angajamentul lor, toti cei  47.000 angajati Henkel transpun in practica noua strategie de dezvoltare durabila. Pe langa lansarea de produse si tehnologii inovatoare, compania vrea sa implice si clientii, consumatorii casnici si industriali, furnizorii  pentru a implementa principiile dezvoltarii durabile de-a lungul intregului lant valoric. In acelasi timp, Henkel isi ajuta clientii sa isi reduca propria amprenta.

“Trebuie sa gasim cai de a produce mai mult cu mai putin. Suntem convinsi ca trebuie sa aplicam principiile dezvoltarii durabile atat pentru ca datoram acest lucru generatiilor viitoare, cat si  din motive economice, aceasta reprezentand un avantaj competitiv. Inseamna reducerea costurilor, lansarea de inovatii, si consolidarea pozitiilor pe piete”, a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel.

In  ultimii 10 ani ani performanta si eficienta companiei au crescut: consumul de energie si apa au fost reduse cu 42 procente si amprenta deseurilor cu 50 procente/tona metrica de produs rezultat. In aceeasi perioada numarul de accidente de munca a scazut cu 85 de procente.

Rezultatele companiei au fost recunoscute prin nominalizarea in diverse clasamente deprestigiu (Dow Jones Sustainability Index, in 1999). Anul trecut, compania a fost nominalizata lider in dezvoltare durabila in sectorul “Nondurable Household Products” pentru a cincea oara consecuiv.

Pentru a citi intregul raport de sustenabilitate, click aici

 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...