Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Grupul MOL angajeaza 200 de tineri talentati prin Programul Growww

MOL Group_Growww Onboarding Event_02Grupul MOL angajeaza 200 de tineri talentati prin Programul Growww. Pe parcursul celor doua zile ale evenimentului MOL Group OnBoarding, desfasurat in Zagreb, 200 de tineri profesionisti au avut ocazia sa cunoasca energia pozitiva a membrilor Grupului MOL. Grupul MOL a lansat programul GROWWW in 2007, iar acesta s-a dovedit a fi o solutie inedita in descoperirea si atragerea tinerelor talente. 1.770 de absolventi au fostMOL Group_Growww Onboarding Event_01 angajati prin program, iar rata de retentie este de 83%, un nivel record pentru acest domeniu.

Zdravka Demeter Bubalo, Vicepresedinte pentru Resurse Umane al Grupului MOLSuntem mandri sa oferim celor 200 de tineri talentati , ambitiosi si bine pregatiti oportunitatea de a participa la programul de recrutare si dezvoltare GROWWW, din cadrul Grupului MOL, pentru a-si incepe cu aceasta ocazie cariera internationala. Cu ajutorul programului GROWWW, tinerii absolventi au sansa de a infrunta provocarile reale ale mediului de afaceri si de a schimba lumea prin industria de petrol si gaze, utilizand propriile lor energii pozitive”, a declarat Zdravka Demeter Bubalo, Vice Presedinte pentru Resurse Umane al MOL Group.

Incepand din martie 2015, absolventi din Bosnia Hertegovina, Croatia, Republica Ceha, Ungaria, Italia, Pakistan, Polonia, Romania, Serbia, Slovacia si Slovenia s-au inscris in programul GROWWW. In acest an, peste 10.000 de candidati din domenii diverse, inclusiv inginerie, economie, geostiinte si stiinte sociale si-au depus candidaturile in programul GROWWW, in cele trei luni rezervate inscrierilor.

Pe parcursul programului intensiv de un an, participand la Business Education Programme (BEP), studentii vor capata perspective ale industriei, vor stabili si dezvolta relatii profesionale. Participantii GROWWW au ca mentor un coleg senior si pot folosi aplicatia Grupului MOL „SpingMe”, care ii ajuta sa isi evalueze si sa dezvolte cunostintele si aptitudinile personale, inclusiv pe cele care tin de cultura companiei.

Dupa terminarea programului, majoritatea participantilor GROWWW isi pot continua cariera in cadrul Grupului MOL, pe pozitii de expert, specialist sau chiar manager. Majoritatea participantilor au devenit parte din resursa umana a MOL Group, cand programul a inceput in 2007 si au ramas in continuare in companiile Grupului. Programul GROWWW incurajeaza femeile sa isi accelereze dezvoltarea profesionala, astfel incat a atras un procent remarcabil de participanti de sex feminin in acest an (35%). Acesta este un rezultat peste media industriei de petrol si gaze, iar ceea ce este si mai remarcabil este faptul ca acest procent este peste media inregistrata in prezent in Grupul MOL. 1.770 de candidati GROWWW au fost recrutati inca de la debutul programului in 2007, iar 37% din fostii participanti la program au fost promovati in cadrul companiei.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...