Grupul Purcari doneaza 500.000 de lei pentru combaterea epidemiei de COVID-19

Crama Ceptura imagine 2Grupul Purcari va dona 500.000 de RON  catre un fond adresat exclusiv combaterii epidemiei de COVID-19 in Republica Moldova si Romania.

Compania va raporta comunitatii toate proiectele individuale care urmeaza sa fie finantate din acest fond, de la achizitii de ventilatoare pentru plamani, la suport pentru personalul medical si ajutarea batranilor ramasi in izolare acasa.

  • Angajati. Ne confruntam cu o incertitudine fara repere istorice clare. Daca lucrurile vor evolua dupa modelul Italian, ne putem astepta la sacrificii majore in toate businessurile. Pentru moment insa, ne asumam obligatia de a minimiza orice masuri in privinta personalului de rand, in primul rand agricultori si muncitori, intelegand responsabilitatea pentru cei peste 1,000+ angajati si membri ai familiilor lor.
  • Furnizori. Vom continua sa mentinem planurile noastre de aprovizionare, din moment ce alte mii de angajati ai partenerilor nostri, multe din ele afaceri mici si fermieri, depind de capacitatea noastra de a continua sa achizitionam bunurile si serviciile lor.
  • Leadership. In spiritul solidaritatii, dar si al prudentei si responsabilitatii financiare, echipa largita de management, va accepta reduceri salariale, care inclusiv urmeaza sa suplineasca contributia Purcari pentru comunitate dar si protectia salariatilor in paliere de venituri mai mici, in urmatoarea formula:

○ Consiliul de Administratie:

  • Presedinte al Consiliului 100% cedare salariu pentru 12 luni
  • Membri ai Consiliului 50% cedare salariu pentru 3 luni

○ Management

  • CEO 50% cedare salariu pentru 6 luni
  • Management top 25% cedare salariu pentru 3 luni

Angajatii in afara categoriilor mentionate mai sus isi vor mentine salariul neajustat ca urmare a acestui set de actiuni. Acestia sunt bineveniti insa sa doneze, in limita posibilitatilor, organizatiilor din Moldova si Romania care lupta contra COVID-19. Purcari va egala orice donatie cu o contributie similara.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.