GSK: Campionii Nationali la Periaj Dentar si-au modernizat si dotat salile de clasa

Zambeste Romania_Castigatori Campionat de Periaj_MioveniElevii castigatori ai Campionatului National de Periaj – organizat in cadrul campaniei Zambeste Romania, care au primit inainte de vacanta cate un premiu in valoare de 500 de euro, si-au modernizat si dotat salile de clasa. Astfel, elevii din 10 scoli si gradinite din Braila, Bacau, Oradea, Mioveni, Brasov, Sibiu si Bucuresti au fost asteptati in noul an scolar cu echipamente noi pentru a face o zi la scoala mai interactiva si memorabila.Cea mai mare nevoie identificata de clasele castigatoare a fost aceea de echipament modern, care sa ii ajute in procesul Zambeste Romania_Castigatori Campionat de Periaj_Brailade invatare.

„Laptopurile, imprimantele si aparatele de fotografiat au fost in topul achizitiilor cu ajutorul premiului din Campionat. Cea mai inedita investitie a fost intr-un spatiu de joaca pentru o gradinita din Bacau”, spun initiatorii competitiei.

Campionatul National de Periaj din cadrul Zambeste Romania, cu sustinerea Aquafresh, s-a adresat copiilor de pana in 14 ani, familiilor lor si claselor din scoala primara si generala. Un studiu cu privire la nivelul de sanatatea orala a copiilor, desfasurat de Zambeste Romania in 2013, arata ca exista in continuare o nevoie pronuntata de educatie atat in randul copiilor, cat si al parintilor .

Potrivit studiului, 75% dintre copiii intre 5 si 13 ani au carii pe dintii temporari. Totodata, in medie, 3/4 din dintii afectati ai acestor copii prezinta carii netratate, in timp ce 4% din numarul de dinti afectati au fost extrasi din cauza cariilor. In acest context, specialistii atrag atentia parintilor ca neglijarea si netratarea dintilor temporari poate sa aiba consecinte asupra dentitiei definitive.

Conform rezultatelor, 4 din 10 copii de pana in 13 ani au deja carii pe dintii definitivi, fapt ingrijorator dat fiind ca unii dinti definitivi incep sa apara foarte devreme, la varsta de 6 ani. In plus, 88% din dintii permanenti afectati ai copiilor sunt afectati de carii care sunt neglijate si nu sunt tratate, ceea ce afecteaza inca de timpuriu starea generala a danturii.

Campania Zambeste Romania a fost dezvoltata in 2012 de GSK Consumer Healthcare si brandurile sale Aquafresh, Sensodyne, Parodontax si Corega, cu ajutorul specialistilor in igiena orala, pentru a facilita accesul la educatie si la preventie, in vederea imbunatatirii sanatatii orale in randul populatiei din Romania. Proiectul face parte din Platforma Europeana pentru o Sanatate Orala mai Buna (BOHEP), ampla initiativa europeana lansata in 2012.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.