GSK Consumer Healthcare a dat startul Caravanei Zambeste Romania

KV Caravana Zambeste Romania 2016GSK Consumer Healthcare a dat startul Caravanei Zambeste Romania, ce se va desfasura pana pe 7 august, in 8 orase din tara. Caravana aduce romanilor programul Rabla pentru periuta ta si le ofera posibilitatea de a-si inlocui periutele uzate, oferind insa si informatii specifice despre igiena orala  si personalizate pe anumite tipuri de afectiuni. Caravana are ca obiectiv oferirea de solutii si programe educationale, in vederea imbunatatirii sanatatii orale in randul romanilor. Eroul principal al campaniei Zambeste Romania, Capitanul Aquafresh, recruteaza Agenti 00Carii pentru a continua educarea tinerei generatii.

helen.tomlinsonCaravana nationala Zambeste Romania reprezinta o solutie integrata, creata ca raspuns la nevoile consumatorilor, asa cum le-am observat de-a lungul anilor. Un studiu realizat anul acesta in randul consumatorilor arata ca 72% dintre romani au probleme dentare. Desi alarmanta, aceasta valoare arata o imbunatatire fata de 2012, anul lansarii campaniei, cand 80% dintre respondenti au declarat ca au astfel de probleme. Daca in 2012, sapte din zece consumatori aveau carii, astazi numai cinci din zece mai au aceasta problema. Asadar, eforturile noastre de a le reaminti oamenilor ca igiena orala este importanta pentru sanatatea lor au avut efect, iar acest lucru ne incurajeaza sa continuam investitia in programe de educare. Ne propunem ca si de aceasta data sa interactionam direct cu cat mai multi oameni de toate varstele si sa venim in ajutorul lor cu informatii utile despre igiena orala”, a declarat Helen Tomlinson, General Manager, GSK Consumer Healthcare, Romania si Balcani.

Studiile comandate de GSK arata ca 1 din 3 romani sufera de sensibilitate dentara, ceea ce inseamna ca una din trei persoane simte durere acuta la nivelul dintilor atunci cand consuma alimente dulci, foarte reci sau fierbinti. Iar nevoia de educatie apare tocmai datorita faptului ca acestia, chiar daca recunosc ca au aceasta problema, nu fac nimic pentru a ameliora si traiesc cu aceasta senzatie de disconfort de fiecare data cand beau cafea sau bauturi reci. Afectiunile raman, astfel, netratate si se pot agrava in timp.

Caravana le propune consumatorilor activitati interactive, programe educationale, dar si multe surprize si premii, avand posibilitatea sa primeasca revista de benzi desenate Capitanul Aquafresh si Agentii 00Carii in misiunea Zambeste Romania, precum si produse de ingrijire orala si consultatii gratuite in cabinetele stomatologice inscrise in campanie.

Caravana Zambeste Romania face parte din campania Zambeste Romania, ajunsa la a 5-a editie. Pe parcursul anilor anteriori, campania a avut aproximativ 120.000 de beneficiari directi: au participat la programe educationale si au primit produse de ingrijire orala peste 40.000 de copii din mediul urban, 3.000 de copii si parinti din mediul rural si peste 35.000 de viitoare mamici; 1.500 de copii din mediul rural au beneficiat gratuit de tratamente dentare prin parteneriatul cu Salvati Copiii si peste 30.000 de romani au primit gratuit periute de dinti noi in schimbul celor vechi; in plus, sute de romani au mers la consultatii gratuite in cabinetele stomatologice inscrise in campanie.

Pentru mai multe informatii click AICI

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.