Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

GSK Consumer Healthcare a lansat campania ”Zâmbetele schimbă vieți”

2020 -Poster campanie Zambetele schimba vietiGSK Consumer Healthcare și asociatia Smile Train au lansat campania “Zâmbetele schimbă vieți” prin care își propun să contribuie la asigurarea tratamentului pentru copiii născuți cu despicătură de buză și palat.

Fondurile strânse în campanie vor susține programele Smile Train, inclusiv cele desfășurate la Spitalul Clinic de Copii ”Maria Sklodowska Curie” din București. În același timp, campania urmărește să crească notorietatea asociată afecțiunii, precum și creșterea gradului de educare a medicilor stomatologi în privința tratamentului pe care aceștia îl pot oferi, înainte și după corecția chirurgicală a despicăturii de buză și/ sau palat.

Despicătura de buză și/ sau palat apare atunci când anumite părți ale corpului nu se îmbină corect în timpul dezvoltării fetale. Boala poate afecta buza şi/sau cerul gurii, care e compus atât din părți tari cât și din părți moi; copiii afectați care nu primesc tratament au deseori dificultăți în a mânca, a respira și a vorbi corect, riscând să fie marginalizați și să rămână cu probleme medicale.

Global se estimează că 200.000 de copii se nasc cu această afecțiune în fiecare an, fiind afectat 1 din 700 de copii. În fiecare zi, 540 de copii se nasc cu această malformație. În România, se estimează că 1 din 600 de copii se naște cu despicătură de buză şi/sau palat, aproximativ 350 de copii în fiecare an.

”Mulți dintre copiii născuți cu despicătură de buză şi/sau palat nu sunt tratați pentru că părinții nu cunosc întotdeauna ce opțiuni de tratament sau finanțare pot accesa. Pentru a adresa această problemă, suntem onorați să lansăm această campanie globală și în România, să contribuim la îmbunătățirea vieții copiilor care suferă de această afecțiune. Tradiția GSK Consumer Healthcare ne legitimează drept specialiști în igiena orală, așa că știm bine importanța unei guri sănătoase. Eforturile noastre vor susține finanțarea operațiilor chirurgicale necesare și trainingul echipelor medicale care tratează și gestionează această afecţiune, dar contribuie și la creșterea gradului de notorietate, astfel încât părinții copiilor afectați să știe ce opțiuni de tratament au.”, a declarat Nigel Stephenson, General Manager GSK Consumer Healthcare Romania & Moldova.

Campania lansată în România susține parteneriatul global prin donarea a câte 1 leu pentru fiecare produs de igienă orală cumpărat în iunie 2021 și implică toate produsele de igienă orală GSK Consumer Healthcare comercializate în România: Sensodyne, parodontax, Aquafresh și Corega.

În acelasi timp, și angajații GSK Consumer Healthcare vor avea opțiunea să doneze pentru a susține cauza, iar suma adunată va fi dublată de către companie.

Pe lângă contribuția financiară importantă care va susține operațiile copiilor afectați de despicătură de buză și/sau palat, parteneriatul urmărește și creșterea gradului de notorietate a afecțiunii în rândul consumatorilor și experților și susține igiena și sănătatea orală în rândul pacienților, ca parte a îngrijirii generale a sănătăţii. De asemenea, în România, pe parcursul acestui an se va desfășura o serie de webinarii dedicate medicilor stomatologi, organizate pe subiecte legate de tratamentul despicăturii de buză și/sau palat al copiilor până la 18 ani. 

Ambiția comună a GSK și Smile Train în România este să creeze cadrul și oportunitatea ca fiecare copil cu despicătură de buză și/sau palat să fie tratat în siguranță și cât mai repede posibil.

Parteneriatul se sprijină pe echipa medicală a Spitalului Clinic de Copii Maria Sklodowska Curie din București, ca promotor al eforturilor pentru a trata această afecțiune în România și în regiune – nu numai realizarea intervenţiilor chirurgicale, ci şi organizarea de sesiuni de training, de educație publică, schimburi de experienţă la nivel regional și multe alte acțiuni.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...