GSK Consumer Healthcare, parte a grupului GSK, este cel mai bun angajator din Romania

gskGSK Consumer Healthcare, parte a grupului GSK in Romania, se claseaza pe locul intai in topul celor mai buni angajatori din Romania, in categoria companiilor cu pana la 250 angajati, potrivit studiul „Best Employers Romania 2014”. Studiul este realizat anual de catre divizia Aon Hewitt, lider mondial in consultanta in domeniul resurselor umane, din cadrul Aon plc. Anul acesta, cercetarea a cuprins un numar de 28 companii si a urmarit standardele mediului de lucru, ale implicarii (definit ca engagement), satisfactiei si performantei angajatilor din mediul privat din tara noastra. Rezultatele studiului arata ca cel mai ridicat nivel de implicare in misiunea si activitatea companiei apartine echipei GSK Consumer Healthcare – 84%, valoare care depaseste detasat atat media pe tara, situata la nivelul de 62%, cat si media GSKpe Europa Centrala si de Est, cotata la 56%.

Helen Tomlinson_GM GSK Consumer Healthcare, campania Zambeste Romania1“Suntem incantati ca am castigat distinctia de Cel mai bun Angajator, un premiu ce sta marturie pentru misiunea companiei noastre, a strategiei si a echipei de lideri atat din Romania, cat si din regiunea Europei Centrale si de Est. Secretul succesului nostru tine de faptul ca in tot ceea ce facem punem mereu in centrul activitatii noastre oamenii si ne gandim la dezvoltarea profesionala si personala a angajatilor nostri. Un alt motiv al nivelului inalt de implicare al echipei tine de contributia pe care o aducem societatii si comunitatilor pentru imbunatatirea calitatii vietii consumatorilor din Romania. Impreuna, toate aceste lucruri conduc la o cultura a increderii si a inaltei performante in companie”, a declarat Helen Tomlinson, General Manager GSK Consumer Healthcare Romania si Tarile Adriatice.

In termenii definiti de specialistii in resurse umane ai Hewitt Associates, “implicarea” angajatilor inseamna mai mult decat motivatia, satisfactia angajatului sau atasamentul sau fata de locul de munca – implicarea reflecta masura in care angajatii isi doresc sa contribuie in mod activ la succesul companiei.

Astfel, cel mai bun angajator din Romania, GSK Consumer Healthcare, atinge cele mai ridicate standarde din tara in cei cinci parametri care definesc o companie de succes pe piata locala, precum:

  • Cultura organizationala de inalta performanta (cu un scor de 90%)
  • Branding puternic de angajator (cu un scor de 90%)
  • Dezvoltarea sustenabila a capitalului uman (cu un scor de 94%)
  • Increderea angajatilor in leadershipul organizatiei (cu un scor de 87%)
  • Nivelul de implicare (cu scorul de 84%)

Compania GSK Consumer Healthcare s-a detasat in scorul final datorita punctajului mare obtinut in indicii notati de angajatii sai, care au sustinut cei 5 parametri ai unui business de succes. Astfel, angajatii companiei au declarat ca cel mai mult au apreciat: reputatia companiei in care lucreaza, oamenii, nivelul de implicare a colegilor in sarcinile de zi cu zi, natura proiectelor, nivelul inalt de expertiza si cultura de inalta performanta, rigurozitatea de organizare, de stabilire si urmarire a obiectivelor, precum si instrumentele de lucru disponibile, stabilitatea locului de munca si perspectivele de dezvoltare profesionala si personala. Frecventa mentionarii tuturor acestor aspecte de catre angajatii companiei a influentat pozitiv scorul final ridicat in cadrul studiului.

GSK Consumer Healthcare are in Romania o echipa de peste 80 de angajati, care contribuie la succesul companiei pe piata locala. Este pentru a doua oara cand o companie a grupului GSK in Romania castiga primul loc in acest top, dupa ce in 2010 business-ul farmaceutic al GSK in Romania a obtinut titlul de Cel mai bun Angajator.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.