GSK Consumer Healthcare vrea sa schimbe atitudinea copiilor fata de igiena orala, prin #CoolBrushing

gsk -Cool BrushingGSK Consumer Healthcare a lansat aplicatia mobila #CoolBrushing, sub umbrela Zambeste Romania 2017, cu scopul de a aduce in atentia adolescentilor cele mai importante reguli de igiena orala si de a-i face sa priveasca spalatul pe dinti ca pe o activitate ”cool”, parte din stilul lor de viata actual. Pornind de la mesajele principale ale campaniei – ”Spala-te pe dinti de doua ori pe zi”, ”Mergi la medicul dentist in mod regulat” si ”Adopta o dieta sanatoasa si echilibrata” – adolescentii vor putea crea, personaliza si distribui in cadrul aplicatiei o serie de elemente grafice (fotografii, meme-uri, stickere) cu mesaje amuzante legate de igiena orala si spalatul pe dinti, pe conturile lor din social media.

Conform studiului GSK Consumer Healthcare de la inceputul lunii martie 2017 , patru din zece copii si adolescenti nu se spala pe dinti de doua ori pe zi si peste jumatate din ei (53%) considera spalatul pe dinti o activitate enervanta, cu toate ca recunosc ca aceasta este importanta pentru sanatatea lor.

Sylwia Piankowska, General Manager GSK Consumer HealthcareAnul acesta, unul dintre obiectivele campaniei este de a transforma igiena orala intr-un subiect cool in randul celor tineri. Aplicatia nu reprezinta doar un prilej de amuzament pentru adolescenti, ci livreaza si un continut educational, intr-o forma adaptata si usor de distribuit. Vorbim de o generatie nativa in mediul digital, multi dintre ei fiind influcenceri in comunitatile lor si care pot contribui la constientizarea importantei unei bune igiene orale, discutand despre anumite probleme”, a declarat Sylwia Piankowska, General Manager GSK Consumer Healthcare, Romania si Balcani.

Datele  confirma implicarea adolescentilor in activitatile online, 67% dintre acestia detinand un smartphone si folosindu-l predominant pentru a utiliza aplicatiile pentru mesagerie instant (83%), aplicatiile retelelor sociale (76%) si aplicatiile de jocuri (56%). Iar daca 61% aleg sa faca fotografii cu telefonul, 54% le distribuie pe platformele lor din social media, impreuna cu continut audio sau video. Ca preferinta pentru platformele unde acestia distribuie continut, Facebook domina in continuare, 87% dintre adolescenti avand un cont pe platforma.

Prin intermediul aplicatiei, adolescentii se vor putea inscrie in competitie pentru a deveni unul dintre cei cinci „ambasadori” Zambeste Romania. Pentru a intra in concurs, adolescentii trebuie sa aiba varsta cuprinsa intre 13 si 18 ani, sa descarce aplicatia si sa o instaleze, sa isi personalizeze o poza sau sa genereze un meme pe care ulterior sa il salveze in telefonul lor si sa insereze continutul respectiv intr-un comentariu la postarea dedicata concursului de pe pagina de Facebook Zambeste Romania. Castigatorii vor beneficia de un ”influencer training” marca GreatTeens, unde timp de o zi vor invata de la unii dintre cei mai vizibili vloggeri din Romania cum sa isi creeze un vlog, cum sa se comporte in mediul online si cum sa gestioneze comunitati de fani. Mai mult decat atat, cei cinci vor avea ocazia de a promova mesajele campaniei catre publicul larg in filmulete educationale alaturi de Smiley, ambasadorul oficial al campaniei de anul acesta. 

Aplicatia mobila #CoolBrushing este compatibila cu sistemele de operare iOS si Android, fiind disponibila gratuit in App Store si Google Play. Adolescentii pot participa in competitia pentru a deveni ambasadorii Zambeste Romania in perioada 23 octombrie – 12 noiembrie 2017.

Campania Zambeste Romania a fost dezvoltata in 2012 de GSK Consumer Healthcare, fiind sustinuta de brandurile Aquafresh, Sensodyne, parodontax si Corega, cu ajutorul specialistilor in igiena orala, pentru a facilita accesul la educatie si la preventie, in vederea imbunatatirii sanatatii orale in randul populatiei din Romania. Proiectul face parte din Platforma Europeana pentru o Sanatate Orala mai Buna (BOHEP), ampla initiativa europeana lansata in 2012.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.