HEINEKEN a facut progrese in cadrul Agendei de Sustenabilitate “Brewing a Better Future”

HeinekenHeineken Romania a inregistrat anul trecut progrese in toate ariile Agendei “Brewing a Better Future”, sustin reprezentantii companiei. Astfel, a scazut consumul specific de energie termica, consumul specific de apa si a eficientizat rutele de distributie, reducand numarul de kilometri/hectolitru cu aproximativ 12%. Mai mult, compania a inceput un parteneriat de doi ani cu Green WEEE International pentru reciclarea deseurilor electronice. Totodata, a continuat dezvoltarea parteneriatului cu ALIAT, prin programul Alcohelp, pentru promovarea consumului responsabil si reducerea efectelor negative ale consumului aheinekenbuziv de alcool. Alaturi de Asociatia CSR Nest, compania a continuat sa sprijine comunitatile locale prin programul HEINEKEN Pentru Comunitati.

Onno Rombouts_Managing Director al HEINEKEN Romania“Anul 2013 a fost unul dificil, in care vremea nefavorabila, nivelul scazut de incredere al consumatorilor si majorarea accizei au dus la o scadere a pietei de bere in Romania. In ciuda acestor conditii economice dificile, ne-am mentinut pozitia de lideri pe piata cu ajutorul portofoliului puternic, a investitiilor in marci si a inovatiilor. Cota noastra de piata in valoare a crescut, dovedind faptul ca strategia noastra pe termen lung continua sa dea rezultate bune. In 2014 ne asteptam, in continuare, la conditii dificile si ne vom ghida dupa aceeasi strategie performanta pentru a sustine cresterea sustenabila a companiei”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director Heineken Romania.

HEINEKEN isi concentreaza actiunile din Agenda de Sustenabilitate in patru arii cheie, prin care poate influenta amprenta companiei asupra mediului: reducerea emisiilor de CO2, protejarea surselor de apa, achizitia de materii prime si promovarea consumului responsabil.

In 2013 cifra de afaceri neta a companiei a fost de 1.120 milioane lei, in scadere cu 5% comparativ cu 2012.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.