Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Heineken a publicat Raportul de Sustenabilitate pe 2011

Grupul Heineken a publicat, recent, Raportul de Sustenabilitate pe anul 2011, in care sunt publicate rezultatele angajamentelor publice ale companiei si progresele inregistrate de strategia de dezvoltare durabila ‘Brewing a Better Future’. Raportul, realizat in conformitate cu standardul Global Reporting Initiative (GRI), detaliaza  cele 23 de programe ale companiei, construite in jurul celor trei valori strategice:

  • Imbunatatirea continua a impactului brandului Heineken asupra mediului
  • Impactul asupra angajatilor si a comunitatilor in care activeaza
  • Consumul responsabil de alcool.

In 2011, Heineken a redus cu 5% emisiile de dioxid de carbon si cu 4% consumul de apa, comparativ cu anul 2010, se arata in raportul de sustenabilitate.

„De aproape 150 de ani, valorile care ne ghideaza activitatea au ramas aceleasi: pasiune pentru calitate, respect pentru oameni şi respectul pentru planeta noastra. Prin valorile noastre de viata în fiecare zi avem posibilitatea de a crea o afacere durabila pe care vom fi capabili sa o transmitem generatiilor viitoare si angajatilor. In 2011 am incercat sa gasim noi modalitati de a reduce cantitatile de resurse naturale limitate, cum ar fi apa si sa incurajam comunitatile pentru a mari cota de ingrediente pe care o procuram de la nivel local, continuand sa reducem amprenta de carbon. Ne vom intensifica eforturile  pentru a ajuta la reducerea abuzului de alcool”, a declarat Jean-Francois van Boxmeer,  Presedinte al Comitetului executiv al Heineken.

Tototada, Heineken a dezvoltat trei proiecte de energie solara in Spania, Portugalia si Austria, cu fonduri de 2,6 milioane de euro de la Uniunea Europeana

In   2011, compania a aprobat politici noi cu privire la achizitia de frigidere mai ecologice, ambalarea si distributia produselor,  drepturile angajatilor si normele de sanatate si securitate in munca.  Acest cod a fost implementat la nivel global, pentru ca toti furnizorii sa fie aliniati principiilor Heineken.

In acest an Raportul de Sustenabilitate complet este disponibil AICI, doar in format on-line.

 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Peste 1800 de elevi și profesori din șase școli din Transilvania cu predare sau cu secții în limba germană au primit în toamna acestui...

Featured

Organizația Salvați Copiii lansează cursul online „Profesor real într-o școală virtuală”, un amplu demers didactic care surprinde principalele aspecte legate de formarea cadrelor didactice...