HEINEKEN a lansat campania “Dance More, Drink Slow”

HEINEKEN a dat startul campaniei globale “Dance More, Drink Slow”, prin care incurajeaza consumul moderat de alcool. In cadrul acesteia a fost incheiat un parteneriat cu celebrul DJ international Armin van Buuren pentru prima campanie ce promoveaza consumul responsabil in randul tinerilor adulti care consuma alcool pe ringul de dans si in jurul acestuia. Campania are ca obiectiv transformarea consumului moderat intr-un comportament aspirational pentru cei care petrec o seara in oras, subliniind importanta de a detine si pastra controlul in orice situatie. Campania “Dance More, Drink Slow” este sustinuta de noua melodie a lui Armin van Buuren, “Save my Night”, care incurajeaza si celebreaza comportamentul moderat. Difuzata in 42 de tari, melodia poate fi ascultata de fanii muzicii trance de pe toate continentele.

“Dance More, Drink Slow este cea mai recenta campanie globala prin care ne incurajam consumatorii sa se bucure de viata intr-un mod responsabil. Ne mandrim sa fim printre cele 20 de tari care comunica aceasta campanie la nivel international. Suntem optimisti ca aceasta colaborare dintre Heineken si Armin van Buuren, doua marci globale puternice, va trasforma consumul moderat intr-un comportament aspirational pentru consumatorii romani”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.

Noua campanie este cladita pe angajamentul pe termen lung de a promova mesajul consumului Heineken in mod responsabil. Acest mesaj este transmis la nivel global din 2004, prin intermediul platformelor de sponsorizare Heineken, precum UEFA Champions League, Rugby World Cup si prin sute de evenimente muzicale. De asemenea, mesajul de consum responsabil apare anual pe sute de milioane de sticle si cutii.

Campania “Dance More, Drink Slow” va fi sustinuta si prin intermediul filmului “The Experiment”, care il are ca protagonist pe Armin van Buuren. Experimentul social a fost realizat in doua seri in acelasi club, dar cu DJ diferiti. Filmul arata cum un DJ poate influenta comportamentul oamenilor facandu-i sa danseze mai mult si astfel sa consume alcool cu moderatie. “The Experiment” evalueaza posibilitatile nelimitate care apar in mod natural intr-o seara petrecuta in club, cand se consuma alcool in mod responsabil.

Campania se va desfasura in peste 20 tari si va fi sustinuta printr-o serie de activitati experimentale integrate, adresate tinerilor adulti care petrec o seara in oras.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.