HEINEKEN investeste in acest an 320.000 lei pentru dezvoltarea comunitatilor

HeinekenHEINEKEN Romania, in parteneriat cu Asociatia CSR Nest, a desemnat organizatiile nonguvernamentale ce vor primi finantare in acest an prin Programul HEINEKEN pentru Comunitati. Programul vizeaza cele patru orase in care compania este prezenta cu cate o fabrica, respectiv: Constanta, Craiova, Miercurea Ciuc si Targu Mures. Anul acesta, valoarea totala a finantarilor proiectelor castigatoare este de 320.000 lei. Fiecare dintre cele cinci ONG-uri castigatoare in acest an (cate una din fiecare oras, cu exceptia Targu Mures, unde au fost desemnati doi castigatori), primesc cate un grant in valoare de 80.000 lei, Logo Heineken pentru Comunitaticu exceptia castigatorilor din orasul Targu Mures, care vor primi un grant in valoare de 40.000 lei fiecare. Implementarea proiectelor trebuie realizata pana in februarie 2015, sub atenta monitorizare din partea finantatorului.

Onno Rombouts_Managing Director al HEINEKEN Romania„Cred cu tarie ca avem misiunea de sustine comunitatile in care ne desfasuram activitatea, raspunzand activ la nevoile acestora. A construi o afacere sustenabila inseamna a da inapoi comunitatii care te gazduieste si care iti permite sa te dezvolti. Sunt mandru ca am ajuns la a patra editie a programului HEINEKEN pentru Comunitati si ca acesta este apreciat la nivel local, reusind sa raspunda unor nevoi reale”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.

Organizatiile si proiectele ce vor primi finantare din partea HEINEKEN Romania in acest an sunt:

  • Asociatia Civicum Voluntaris, cu proiectul – ”Civi-mateca” (Constanta). Scopul proiectului este acela de a contribui la educarea civica a noii generatii de copii si adolescenti constanteni prin metode care sa le dezvolte gandirea creativa si critica, spiritul concurential, implicarea, solidaritatea si responsabilitatea.
  • Pro Civica Oltenia, cu proiectul – ”Impreuna pentru o Craiova mai sigura” (Craiova). Proiectul isi propune sa implice activ cetatenii si tanara generatie din orasul Craiova, in procesul decizional si de gasire a solutiilor pentru reducerea numarului de accidente in trafic, intr-un oras marcat de un numar ridicat de accidente rutiere.
  • Asociatia Pro Nicolesti Ciuc, cu proiectul – ”Primul pas, un salt inainte” (Miercurea Ciuc). Acesta isi propune formarea unei comunitati puternice in localitatea Nicolesti, prin crearea unei atitudini civice pro-active a membrilor comunitatii si participarea tuturor generatiilor la activitatile cotidiene. Obiectivul va fi realizat prin crearea unui centru comunitar care va oferi o serie de activitati impartite pe toate categoriile de varsta.
  • Asociatia Career Pass, cu proiectul – ”StudACTIV” (Targu Mures). Proiectul isi propune ca studentii din universitatile targumuresene sa fie mai bine pregatiti pentru piata muncii, sa inteleaga mai bine cerintele acesteia pentru momentul cand vor intra in campul muncii si sa ia decizia optima pentru alegerea traseului profesional, la momentul absolvirii studiilor universitare.
  • Fundatia Buckner, cu proiectul – ”Elita in trafic” (Targu Mures). Acesta isi propune sa ajute tinerii din mediul liceal sa inteleaga faptul ca indisciplina manifestata in trafic duce la tragedii ce pun in pericol nu numai persoanele care cauzeaza accidentele rutiere, ci si oameni nevinovati, fie ei soferi, biciclisti, motociclisti sau pietoni.

In primele trei editii ale programului HEINEKEN pentru Comunitati, compania a investit peste un milion de lei in 20 de proiecte locale castigatoare, care au avut mai mult de 287.000 de beneficiari totali si care au implicat peste 800 de voluntari.

Programul HEINEKEN pentru Comunitati face parte din Agenda de Sustenabilitate a HEINEKEN, ”Brewing a Better Future”, fiind destinat sprijinirii comunitatilor locale in care compania opereaza, prin investitii in proiecte relevante pentru acestea.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.