Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Heineken reinventeaza regulile romantismului de Ziua Indragostitilor

Compania Heineken  a creat o noua aplicatie pe Facebook pentru a veni in sprijinul celor care vor sa-si invite jumatatea la o intalnire de Ziua Indragostitilor si nu stiu cum sa o faca.  Astfel, cu ajutorul aplicatiei „Serenada”, consumatorii Heineken vor putea sa-si invite alesul/aleasa la intalnire printr-o serenada personalizata si amuzanta. Disponibila in 20 de limbi, aplicatia „Serenada” isi propune sa aduca zambete pe chipurile indragostitilor din intreaga lume si sa incurajeze manifestarea iubirii intr-un mod diferit, de Valentine’s Day.

“Aplicatia Serenada isi propune sa diminueze stresul asociat invitarii cuiva la o intalnire. Este amuzanta, interactiva si impresioneaza de la bun inceput. Ne dorim sa interactionam atat cu consumatorii din online, cat si cu cei din offline. Serenada este un exemplu in plus a modului in care facem acest lucru”, a declarat Cyril Charzat, Senior Director, Global Heineken Brand.

Noua aplicatie face parte din campania “Open Your World”, care celebreaza si incurajeaza un comportament aspirational printre consumatori. Spotul “The Date” il prezinta pe eroul  Heineken conducandu-si partenera in aventura unei intalniri legenadare, pe ritmurile piesei molipsitoare Bollywood “Jaan Pehechann”, creata in 1960 de Mohamed Rafi. In aplicatia „Serenada”, formatia din spot va interpreta cele 640 de variante de serenade exclusiv pentru fanii Heineken.

“Campania Open Your World si spotul The Date spun povestea consumatorului unui brand cosmopolit, care ofera experiente unice oriunde in lume. Si in Romania, „Serenada” iti ofera un mod inedit de a invita pe cineva la o intalnire: Heineken te provoaca sa pasesti in lumina reflectoarelor si sa-ti creezi propria legenda. Ii invitam pe fanii Heineken din Romania sa intre in aplicatie, sa isi creeze serenade personalizate si le dorim sa obtina cateva intalniri legendare”, a declarat  Andrea Veress, Group Brand Manager Global Brands Heineken in Romania.

Pe 9 februarie, Heineken va gazdui „Serenade Live”, un eveniment Youtube de 8 ore, in care oameni din intreaga lume vor dedica serenade jumatatilor lor.

Intrati aici si distrati-va!!!!

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...