HEINEKEN si-a imbunatatit intreg lantul de productie, cu impact pozitiv asupra mediului

Heineken Romania_Raport de Sustenabilitate 2013HEINEKEN Romania anunta rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”, prin intermediul celei de-a cincea editii anuale a Raportului de Sustenabilitate. Conform documentului, in 2013 HEINEKEN a inregistrat cea mai mare scadere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani. Compania a introdus un sistem de planificare automata a transporturilor, care a permis diminuarea cu 22,8% nivelul de dioxid de carbon rezultat din activitatea logistica. Mai mult, in 2013, consumul de energie termica a scazut de la 61,9 MJ/hl, in 2012, la 61,8 MJ/hl, iar consumul de apa a fost redus de la 3,9hl/hl, in 2012, la 3,8 hl/hl. Totodata, in 2013, HEINEKEN a lansat primul program de Harm Reduction din Romania desfasurat la un festival de muzica, in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de Heineken Romania_Raport de Sustenabilitate_2013alcool si 300 de participanti au raspuns la chestionarele recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.

Onno Rombouts_Managing Director al HEINEKEN Romania“Din 2010, de cand am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am imbunatatit rezultatele de la an la an. Ne bucuram sa vedem ca prin investitiile pe termen lung in tehnologie si eficientizarea proceselor de productie am reusit sa obtinem o scadere semnificativa a emisiilor de carbon. Frigiderele verzi pe care le plasam pe piata din 2011 si sistemul automat de distributie ne-au ajutat sa reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl in 2012”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.

Programul HEINEKEN pentru Comunitati a continuat si in 2013, cand compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunastarea comunitatilor au castigat granturi in valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totala a investitiei se ridica la 1 milion de lei, de la lansarea programului.

Campaniile globale „Sunrise” si „Dance More. Drink slow” au fost lansate si in Romania si au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania „Dance More. Drink slow”, HEINEKEN a colaborat la nivel international cu celebrul DJ Armin van Buuren si a realizat un experiment social, aratand cum muzica buna poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocandu-i sa danseze mai mult si sa consume alcool cu moderatie.

Heineken Romania_Raport Sustenabilitate 2013

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.