CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Hyundai a oferit un automobil pentru studiu Colegiului Tehnic Mecanic Grivita

HHyundaiyundai a oferit o masina ix35 Colegiului Tehnic Mecanic Grivita din Bucuresti. Automobilul va fi utilizat pentru derularea cursurilor de profil tehnic, ca instrument de lucru in atelierele colegiului. Actiunea face parte din “Skills for the Future”, un proiect demarat de catre Hyundai Motor Europa in parteneriat cu Junior Achievement Young Enterprise (JA-YE) Europa. In acest an, cinci autovehicule Hyundai vor putea fi utilizate in scopuri educationale de catre institutiile de invatamant castigatoare ale concursului “Skills for the Future”.  Colegiul Tehnic Mecanic Hyundai-JAR 2015Grivita s-a clasat pe primul loc, obtinand cele mai multe voturi. Pe urmatoarele pozitii s-au aflat cate un liceu din Polonia, Slovacia, Spania su Slovenia.

teodor.brusalisSuntem constienti de necesitatea stringenta de tehnicieni bine calificati in domeniul auto. Modelul oferit dispune de cele mai noi tehnologii, un aspect extrem de important pentru ca viitorii specialisti sa fie pregatiti sa tina pasul cu cele mai recente evolutii din lumea auto. Rolul acestor initiative este de a contribui la o mai buna intelegere a abilitatilor necesare pentru un mediu de lucru real”, a declarat Teodor Brusalis, director executiv Hyundai Auto Romania.

Proiectul, parte a programului de responsabilitate sociala „Hyundai Skills for the Future”, demarat de catre Hyundai Motor Europa in parteneriat cu Junior Achievement Young Enterprise (JA-YE) Europa, are scopul de a imbunatati experienta elevilor prin adaugarea unei componente practice, care sa contribuie la educatia lor. In cadrul acestui proiect, Hyundai ofera unitatilor de invatamant participante modele ale gamei pentru studiu intensiv si o mai buna intelegere a notiunilor teoretice.

Donatiile de masini reprezinta doar o componenta a programului european. In anul scolar 2013/2014, „Skills for the Future” a incadrat aproximtiv 4.400 de elevi din peste 100 de scoli. Numarul participantilor a crescut de la 1.000 in anul 2012, la 5.400 in 2015. Hyundai Motor Europe se concentreaza asupra scolilor vocationale, deoarece acestea pregatesc elevii pentru un loc de munca, iar acest program isi propune sa aduca impreuna industria si educatia, pentru a asigura eficienta pregatirii elevilor pentru piata muncii.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.