IKEA doneaza 1 euro pentru fiecare jucarie de plus cumparata din magazinele sale

La orice jucarie de plus cumparata din magazinele IKEA, incepand de azi si pana pe 24 decembrie, compania va dona cate un euro organizatiilor UNICEF si Salvati Copiii. Actiunea se deruleaza in cadrul Campaniei Jucariilor de Pluş, derulata de compania IKEA in fiecare sfarsit de an, in toate tarile in care activeaza.

Banii adunati vor fi utilizati pentru a facilita accesul copiilor dezavantajati la educatie. In acest an, in toate cele 20 de tari in care Campania Jucariilor de Pluş se desfasoara simultan, IKEA spera sa stranga cel putin 12 milioane de euro.

Inca de la lansare, in 2003, prin intermediul Campaniei Jucariilor de Pluş s-au adunat 35,2 milioane de euro. Fondurile au fost directionate catre UNICEF si Salvati Copiii si au ajutat mai mult de 8 milioane de copiii din 40 de tari, prin finantarea a 70 de proiecte.  In 2010, Campania jucariilor de plus s-a desfasurat in mai mult de 300 de magazine IKEA din lume si au fost stranse fonduri in valoare totala de 11,4 milioane de euro.

In Romania, Campania Jucariilor de Pluş desfasurata in 2010, an in care tara noastra s-a alaturat initiativei globale,  a avut un succes mult mai mare decat cel estimat. Magazinul din Bucuresti s-a clasat pe locul 18 dintre cele peste 300 de magazine IKEA din intreaga lume, iar Romania s-a situat pe pozitia a patra, ca medie de vanzari pe magazin. Astfel, IKEA Romania a reusit sa sustina financiar doua proiecte educationale desfasurate de Salvati Copiii Romania si UNICEF Romania.

Pentru  mai multe detalii si pentru a vedea in timp real cati bani se strang in aceasta campanie, click aici

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.