IKEA Romania a dat startul unei noi editii a Campaniei Jucariilor de Plus!

IKEA - Padurea FermecataIKEA deruleaza o noua editie a Campaniei Jucariilor de Plus, in cadrul careia, pentru fiecare jucarie de plus sau carte de povesti pentru copii cumparata din magazinul IKEA pana pe 3 ianuarie 2015, doneaza un euro pentru educatia copiilor. Programul este rezultatul unui parteneriat intre IKEA Foundation, UNICEF si Salvati Copiii, lansat in urma cu 12 ani, care isi propune sa contribuie la educatia copiilor fara posibilitati din intreaga lume. Pana in prezent, IKEA Foundation a donat, in cadrul Campaniei Jucariilor de Plus, 67 milioane de euro, de care au beneficiat peste 11 milioane de copii din 46 de tari. In Romania, IKEA Foundation sustine SalvaIKEA - Padurea Fermecata_2ti Copiii Romania, prin programul „Sanse egale pentru toti copiii, intr-o societate fara discriminare”.

Raluca Buzea, PR Responsible IKEA Romania„Pentru noi, adevaratii eroi sunt copiii vulnerabili, care, desi nu traiesc intr-un basm, se lupta in fiecare zi pentru o viata mai buna. Ajutoarele de poveste nu sunt intotdeauna personajele magice din povesti, ci oamenii reali, care ii pot ajuta pe cei mici printr-un gest simbolic, dar care are un impact puternic. O jucarie sau o carte de povesti pentru copii cumparata din magazinul IKEA in timpul campaniei reprezinta o sansa in plus pentru educatia copiilor fara posibilitati din Romania si intreaga lume”, a declarat Raluca Buzea, PR Responsible IKEA Romania.

Pasiunea si curiozitatea pentru citit reprezinta primul pas pentru educatie. De aceea, in fiecare an, Compania IKEA creeaza pentru campania Jucariilor de Plus o carte de povesti pentru copii, iar personaCampania Jucariilor de Plus_1jele sunt chiar jucariile IKEA. In cartea de anul acesta, Printul Broscoi, copiii afla despre Padurea Fermecata, prietenie si despre importanta ajutoarelor de poveste.

Totodata, pentru prima oara in istoria campaniei Jucariilor de Plus, Compania IKEA lanseaza o competitie pentru copiii din intreaga lume. In fiecare magazin IKEA, intr-o zona dedicata, copiii mai mici de 12 ani sunt invitati sa deseneze jucaria perfecta. Pe baza cardului de membru IKEA FAMILY, parintii vor inscrie desenele in competitie, iar Compania IKEA va alege, la nivel global, 10 desene pe care le va transforma in jucarii adevarate, in editia urmatoare a campaniei Jucariilor de Plus (noiembrie 2015 – ianuarie 2016).

Clientii IKEA Romania se pot implica si in initiativa „Doneaza de doua ori”. In zona caselor de marcat sunt pozitionate cutii de colectare, in care acestia pot dona jucariile sau cartile pentru copii tocmai cumparate. Toate jucariile si cartile pentru copii vor fi donate catre Salvati Copiii Romania, care le va directiona catre gradinitele in care invata copii fara posibilitati.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.