IKEA: Studiu de caz – Campania Jucariilor de Plus

Campania Jucariilor de Plus  a sustinut copiii din intreaga lume inca din 2003, iar Fundatia Caritabila IKEA Foundation a donat 57 milioane de euro catre UNICEF si Salvati Copiii, ajutand peste 10 milioane de copii din 45 de tari sa aiba acces la educatie si, prin asta, sa aiba sansa unui bun inceput in viata. In Romania, campania Soft Toys a inceput in 2010 si este la a treia editie. In Romania, in anul 2010, au fost vandute 57.369 de jucarii in valoare de 80.387 euro, care au fost utilizati la finantarea unui proiect implementat de UNICEF.  Incepand cu 2011, au fost sprijinite proiecte ale organizatiei Salvati Copiii. In primul an, au fost vandute 56.405 de jucarii, iar in anul 2012, numarul total de jucarii vandute a ajuns la 48.171.

Anul acesta, campania se desfasoara in perioada 3 noiembrie 2013 – 4 ianuarie 2014, iar pentru fiecare jucarie de plus sau carte de povesti cumparate, IKEA Foundation doneaza un euro pentru educatia copiilor.

Informatii Parteneriat IKEA Foundation – Salvati Copiii -1

Salvati Copiii-IKEA Foundation Studii de Caz

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.