Imnul campaniei “Cuvintele dor, nu-i asa?”, Sector 7 ft. Tequila

Romtelecom a lansat imnul oficial al campaniei “Cuvintele dor, nu-i asa?”, cu versuri ce trateaza in mod inteligent situatii comune in care se pot regasi multi dintre tineri. In acelasi timp, ofera si solutiile pentru cazurile de conflict verbal, sustinand ideea dialogului, a comunicarii adecvate si a egalitatii intre tineri.  Acesta este interpretat de Sector 7 ft. si Krem, videoclipul fiind realizat de Tequila.

Romtelecom atrage atentia ca din ce in ce mai multi copii si tineri devin victime si agresori, intr-un razboi al violentei verbale, cu consecinte adeseori foarte grave. Numai in ultimul an au fost raportate peste 15.000 de cazuri de violenta, ceea ce ne duce la o medie zilnica de zeci de incidente de violenta verbala si fizica. Gravitatea fenomenului de violenta este data atat de frecventa cu care au loc actele de agresiune, cat si de duritatea actului in sine, nu de putine ori soldat chiar cu raniri grave sau chiar deces.

Asa ca urmariti mai jos Imnul – Cuvintele dor si luati aminte!

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.