Connect with us

Hi, what are you looking for?

CSR ONG

Indemnul “Indrazneste sa fii mare!” a ajuns la urechile a mii de tineri

Peste 50.000 de tineri au fost informati si au primit prezervative si premii in cadrul campaniei „Indrazneste sa fii mare!” derulata de Fundatia Tineri pentru Tineri . Pe parcursul a cinci saptamani, respectiv de pe 23 iulie pana pe 27 august 2012, un numar de 110 voluntari au desfasurat, in statiunea Costinesti, sesiuni de informare pe temele programului Educatie pentru Viata de Familie. Acestea au vizat:  autocunoasterea, clarificarea valorilor si luarea deciziilor, anatomie si fiziologie, infectii cu transmitere sexuala, HIV/SIDA, metode contraceptive, sarcina si parentalitate si implicare activa.

”Credem ca interventiile unui ONG trebuie sa fie constante si continue. Din acest motiv, daca tinerii sunt la scoala – derulam programe in scoala, iar daca tinerii sunt la mare, mergem dupa ei la mare. Traditia de peste 10 ani a campaniilor de vara este o necesitate”, a declarat Alexandra Miroslav, coordonator voluntari, Fundatia Tineri pentru Tineri.

Pe langa discutiile si activitatile interactive, voluntarii, tineri la randul lor, au oferit si 6.000 de premii constand in: magneti de frigider, carti de joc, prosoape de plaja, tricouri, kit-uri de supravietuire, scrumiere de plaja, cravate, toate marca a campaniei ”Indrazneste sa fii mare!”. Totodata, ca materiale de sprijin pentru activitatile de informare au fost distribuite 40.000 de seturi de brosuri si 50.000 de prezervative.

Campania de vara ”Indrazneste sa fii mare!” s-a desfasurat in cadrul proiectului „EVRICA – Educatie pentru Viata si Responsabilizare Individuala prin programe de Cetatenie Activa pentru tinerii din Romania”, cofinantat din Fondul Social European prin programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Proiectul continua programele pe care Fundatia Tineri pentru Tineri le desfasoara din anii ’90 si prin care adolescentii au acces la informatii despre comportamente responsabile in domeniul sanatatii reproducerii prin metode inovative si interactive – educatia intre egali – si la programe structurate de educatie pentru viata de familie.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

Featured

Peste 1800 de elevi și profesori din șase școli din Transilvania cu predare sau cu secții în limba germană au primit în toamna acestui...

Featured

Organizația Salvați Copiii lansează cursul online „Profesor real într-o școală virtuală”, un amplu demers didactic care surprinde principalele aspecte legate de formarea cadrelor didactice...