INFOGRAFIC: Companiile integreaza tot mai mult activitati de CSR in strategia de afaceri

In ultimul an s-a inregistrat un interes mai mare al companiilor de a integra activitati de CSR in strategia lor de afaceri. Conform Studiului Tendinte si Realitati CSR in RomaniSeminar CSR- Studiu Tendinte si Realitati CSR in Romania 2016a, realizat de echipa CSRmedia.ro in parteneriat cu EY Romania, 88% dintre companiile respondente spun ca s-au implicat in proiecte de responsabilitate sociala in 2015, fata de 69% in anul anterior.

Desi cele doua motive principale pentru care companiile s-au implicat in proiecte de CSR in 2015 au ramas: faptul ca le aduce recunoatere si vizibilitate (56%) si faptul ca aceasta activitate face parte din strategia lor de relaii publice (46%) acestea sunt in scadere puternica fata de 2014. In schimb se observa cresteri semnificative ale motivatiilor de tipul: actionarii nostri cer aceasta implicare (40%, valoarea financiara a companiei creste (25%) si suntem obligati prin politica firmei (21%). Este o evolutie care indica o abordare strategica, de sus in jos a activitatilor de CSR.

Print

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.