In anul 2015 companiile au derulat în medie 12,2 proiecte de CSR, în creştere cu 40% fata de anul anterior, ceea ce indica o interventie crescuta la nivelul comunitatilor locale, se arata in Studiul Tendinte si Realitati CSR, realizat de echipa CSRmedia.ro, impreuna cu EY Romania. Conform analizei, companiile continua sa fie interesate in cea mai mare masura de interventia in domeniul educatiei, in usoara crestere fata de anul precedent (75%). De asemenea, a crescut cu 7 procente focusul pe domeniul sanatatii (61%), dar si pe mediu (51%), unde anul trecut se observa o diminuare a interventiilor companiilor. Scaderea accentuata se observa in domeniul social, de la 62% in 2014, la 48% in 2015.
In ceea ce priveşte colaborarea cu diferite instituţii, 95% dintre companii prefera mai ales ONG-urile (fata de 87% anterior) in timp de 64% lucreaza mai ales cu institutii de invatamant (fata de 52% anterior) iar 48% colaboreaza cu autoritatile locale / centrale.