ING Asigurari de Viata: Alearga in Pas cu Paul pentru copiii de la Marie Curie

Paul Dicu singurul roman care alearga la maratonul nisipurilor, a pornit duminica, 7 aprilie, intr-o noua aventura spectaculoasa in desert. Pana pe 13 aprilie el va alerga 250 de kilometri in desert la Marathon des Sables, una din cele mai dure curse de anduranta din lume: concurentii poarta in spate rucsacul cu tot ce le este necear (in total 11 kilograme). Organizatorii ofera doar apa si, la nevoie, asistenta medicala. Cei 250 de kilometri ai cursei sunt impartiti in 6 etape de peste 30 de kilometri, cea mai lunga va avea, insa, peste 80!

“Ca si anul trecut, Paul Dicu alearga pentru a ajuta Asociatia Inima Copiilor sa stranga bani pentru copiii bolnavi de inima. Daca in 2012 cu banii stransi in aceasta campanie s-a amenajat Sectia de Cardiologie de la Marie Curie, in 2013 se va cumpara mobila noua, paturi noi si aparatele care inca lipsesc in sectie. Totodata, cu banii stransi vor fi ajuti copiii foarte saraci care trebuie sa ajunga in strainatate pentru operatii pe inima”, spun initiatorii campaniei.

In aceeasi perioada in care Paul Dicu alearga prin desert, oricine poate contribui pentru a ajuta copiii de la Marie Curie alergand atat cat vrea, sau cat poate, oriunde ii face placere: in parc, pe strada, pe banda. ING Asigurari de Viata va rasplati fiecare kilometru adunat astfel cu o donatie de 2 euro catre Asociatia Inima Copiilor. Bugetul total pe care compania este dispusa sa-l acorde in aceasta campanie este de 20.000 de euro. Dupa alergare, trebuie trimis un email la adresa: paul@inpascupaul.ro cu “dovada” (numele, varsta, distanta cu care contribuie si locul in care a alergat, fotografii, screenshot-uri cu traseul). Fiecare pas pe care facut in campania “In pas cu Paul” e un ajutor pentru copiii de la Marie Curie.

Mai mult, cei care nu pot alerga pot da o mana de ajutor Asociatiei Inimii Copiilor trimitand un SMS in valoare de 2 euro la numarul 8861 (valabil in retelele Cosmote, Orange si Vodafone).

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.