ING Bank: Granturi de 100.000 euro pentru educatie financiara si dezvoltare urbana

ING Bank a dat startul Competitiei de proiecte de educatie financiara si dezvoltare urbana, a carei finantare totala se ridica la 100.000 de euro. In cadrul acestei competitii ONG-urile sunt invitate sa se inscrie pana pe 25 octombrie. Valoarea unui grant este de maximum 25.000 de euro, urmand a fi finantate cel putin patru proiecte. Compania doreste sa finanteze initiative care isi propun cresterea nivelului de educatie financiara a publicului larg (indiferent de varsta), contribuind la o mai buna intelegere a produselor bancare şi a principiilor de baza in administrarea finantelor personale (directia educatie financiara). Totodata, se vor finanta si proiecte care isi propun sa imbunatateasca viata in mediul urban (proiecte de amenajare a spatiului urban, de conservare a patrimoniului, de dezvoltare a turismului urban etc).

“Directiile de implicare in comunitate ale ING Bank Romania au fost stabilite de catre stakeholderii nosti, in urma unui studiu pe care l-am realizat in urma cu doi ani. Investim, asadar, in proiecte de educatie financiara si antreprenoriat, educatie pentru copiii proveniti din familii dezavantajate social si dezvoltare urbana. Ne dorim sa finantam proiecte care abordeaza probleme relevante ale societatii romanesti si care, intr-un mod inovativ si eficient, reusesc sa aiba un impact real”, a declarat Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank.

Organizatiile neguvernamentale interesate de aceasta competitie pot gasi informatii despre criteriile de eligibilitate, criteriile de evaluare si procedura de inscriere pe site-ul www.ing.ro, sectiunea CSR.

In 2012, banca a sprijinit proiectul educational al Asociatiei Oricum, Manifesto, avand ca beneficiari liceenii din 13 orase ale tarii. In directia educatiei pentru copii proveniti din medii dezavantajate, ING Bank sprijina in 2013, pentru al doilea an consecutiv, proiectul Hai la scoala! al UNICEF, care isi propune sa reduca abandonul scolar. Tot pentru al doilea an consecutiv, compania sustine proiectul Turnul de arta al Asociatiei Make a Point, care isi propune sa transforme turnul de apa al Postavariei din sectorul 2 al capitalei intr-un spatiu artistic.

Totodata, pentru a incuraja si sustine implicarea angajatilor sai in comunitate, compania organizeaza de doua ori pe an o licitatie interna pentru proiecte derulate de organizatii neguvernamentale. Angajatii ING Bank inscriu in competitia “Adopta un proiect” initiative sau cauze in care cred si pe care vor sa le sustina, apoi colegii le voteaza pe cele mai relevante. Proiectele cu cele mai multe voturi primesc finantare de maxim 5.000 EUR fiecare. Organizatiile castigatoare sunt, totodata, sustinute ulterior prin actiuni de voluntariat. In aprilie 2013, la prima editie a proiectului, castigatoare au fost Organizatia Umanitara Concordia, Asociatia Touched Romania, Fundatia Baylor Marea Neagra si Fundatia Copii in Dificultate.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.