ING Bank ofera 200.000 de euro pentru educatie financiara, antreprenoriat si dezvoltare urbana

ING BankING Bank a lansat o competitie de proiecte pentru ONG-uri, ce vizeaza sustinerea proiectelor de educatie financiara, antreprenoriat si dezvoltare urbana. Valoarea unui grant este cuprinsa intre 10.000 si 80.000 de euro, valoarea totala a finantarii fiind de 200000 de euro. Termenul limita pentru inscrierea proiectelor este 11 februarie. Compania doreste sa finanteze initiative ce isi propun cresterea nivelului de educatie financiara a publicului larg, contribuind la o mai buna intelegere a produselor bancare si a principiilor de baza in administrarea finantelor personale (educatie financiara), sustinerea antreprenorilor, a start-up-urilor, IMM-urilor si a afacerilor sociale (antreprenoriat). Totodata, sunt eligibile si proiectele care isi propun sa imbunatateasca calitatea vietii in mediul urban (proiecte de amenajare a spatiului urban, de dezvoltare a turismului urban, de conservare a patrimoniului).

In urma competitiei de proiecte anterioare, banca a acordat finantari pentru proiecte de educatie financiara si dezvoltare urbana in valoare totala de 100.000 euro. Astfel, s-au implementat urmatoarele initiative ale:

  • Asociatiei TechSoup („Educatie financiara pentru ONG-uri”, cu scopul de a ajuta organizatiile neguvernamentale sa fie mai eficiente in folosirea resurselor financiare si administrarea fondurilor);
  • Asociatiei Scoala de Valori („Bani de buzunar 2.0” – primul proiect de educatie financiara din Romania dedicat adolescentilor, care combina invatarea online cu cea fata in fata);
  • Fundatiei pentru Educatie si Dezvoltare MediaPRO ( „Poveste urbana”, ce isi propune sa scoata la lumina casele vechi, adevarate monumente istorice, pierdute in zgomotul cotidian)
  • Fundatiei Gala Societatii Civile (Romanian Design Week – un proiect ce si-a propus promovarea importantei designului in spatiul public).

Pe langa aceste proiecte, ING Bank deruleaza alaturi de Universitatea Alternativa, pentru al doilea an consecutiv, „Incubatorul de afaceri”, cu scopul de a promova antreprenoriatul ca optiune de cariera in randurile studentilor.

Proiectul „Turnul de apa din Pantelimon” al Asociatiei Make a Point, care a constat in transformarea unui turn de apa intr-un obiectiv turistic, cu scopul de a aduce cultura mai aproape de cetatenii unui cartier–dormitor, a fost primul proiect de dezvoltare urbana sustinut de ING Bank.

Pentru mai multe informatii despre competitia de proiecte, click AICI

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.