Connect with us

Hi, what are you looking for?

CSR GRANTS

ING Bank ofera 200.000 de euro pentru educatie financiara, antreprenoriat si dezvoltare urbana

ING BankING Bank a lansat o competitie de proiecte pentru ONG-uri, ce vizeaza sustinerea proiectelor de educatie financiara, antreprenoriat si dezvoltare urbana. Valoarea unui grant este cuprinsa intre 10.000 si 80.000 de euro, valoarea totala a finantarii fiind de 200000 de euro. Termenul limita pentru inscrierea proiectelor este 11 februarie. Compania doreste sa finanteze initiative ce isi propun cresterea nivelului de educatie financiara a publicului larg, contribuind la o mai buna intelegere a produselor bancare si a principiilor de baza in administrarea finantelor personale (educatie financiara), sustinerea antreprenorilor, a start-up-urilor, IMM-urilor si a afacerilor sociale (antreprenoriat). Totodata, sunt eligibile si proiectele care isi propun sa imbunatateasca calitatea vietii in mediul urban (proiecte de amenajare a spatiului urban, de dezvoltare a turismului urban, de conservare a patrimoniului).

In urma competitiei de proiecte anterioare, banca a acordat finantari pentru proiecte de educatie financiara si dezvoltare urbana in valoare totala de 100.000 euro. Astfel, s-au implementat urmatoarele initiative ale:

  • Asociatiei TechSoup („Educatie financiara pentru ONG-uri”, cu scopul de a ajuta organizatiile neguvernamentale sa fie mai eficiente in folosirea resurselor financiare si administrarea fondurilor);
  • Asociatiei Scoala de Valori („Bani de buzunar 2.0” – primul proiect de educatie financiara din Romania dedicat adolescentilor, care combina invatarea online cu cea fata in fata);
  • Fundatiei pentru Educatie si Dezvoltare MediaPRO ( „Poveste urbana”, ce isi propune sa scoata la lumina casele vechi, adevarate monumente istorice, pierdute in zgomotul cotidian)
  • Fundatiei Gala Societatii Civile (Romanian Design Week – un proiect ce si-a propus promovarea importantei designului in spatiul public).

Pe langa aceste proiecte, ING Bank deruleaza alaturi de Universitatea Alternativa, pentru al doilea an consecutiv, „Incubatorul de afaceri”, cu scopul de a promova antreprenoriatul ca optiune de cariera in randurile studentilor.

Proiectul „Turnul de apa din Pantelimon” al Asociatiei Make a Point, care a constat in transformarea unui turn de apa intr-un obiectiv turistic, cu scopul de a aduce cultura mai aproape de cetatenii unui cartier–dormitor, a fost primul proiect de dezvoltare urbana sustinut de ING Bank.

Pentru mai multe informatii despre competitia de proiecte, click AICI

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...