ING Bank Romania si Imagini Tactile vor realiza primele enciclopedii tactile pentru copiii nevazatori

candinchiziING Bank Romania si Imagini Tactile deruleaza  campania #candinchiziochii, care isi propune realizarea primelor enciclopedii tactile cu peisaje urbane si naturale, destinate copiilor nevazatori.

In Romania, autoritatile estimeaza ca aproximativ 98.000 de persoane traiesc cu deficiente de vedere. Intre acestea, 1500 de copii inscrisi in singurele 7 scoli din tara ce au clase pentru elevi nevazatori.

Enciclopediile tactile ii pot ajuta sa inteleaga mai bine lumea care-i inconjoara. Imaginile Tactile sunt desene simplificate pentru nevazatori ce pot fi tiparite in relief. Fiecare pagina e construita in jurul unei reprezentari si contine atat descrierea imaginii cat si informatii de cultura generala scrise de profesionisti. Plansa are si un QR code ce le permite tuturor celor care interactioneaza cu imaginea sa asculte mai multe informatii despre subiectul respectiv. Toate desenele sunt digitalizate si incluse intr-o biblioteca virtuala pe site-ul proiectului.

Implica-te in Campania #candinchiziochii

Copiii cu deficiente de vedere percep lumea complet altfel: obiectele prind sens doar cand sunt atinse, distantele si proportiile nu sunt cu adevarat definite. N-au cum sa vada marea, dar ii pot simti briza si atingerea placuta. Nu pot vedea bucuria unui labrador, dar ii pot simti intens iubirea neconditionata. Nu cunosc emotii pe chipuri, dar iti pot simti energia daca esti langa ei.

Povesteste despre un loc drag tie, pe care il vezi #candinchiziochii si ING Bank Romania va dona 2 Euro pentru proiectul Imagini Tactile al Asociatiei pentru Dezvoltare Urbana.

Mecanismul de donare in  Facebook

  • Lasa un comentariu la postarea de campanie, pe pagina Facebook ING Romania si povesteste despre un loc de suflet pe care il vezi #candinchiziochii: cum arata, ce simti, de ce iti aduce aminte, ce te leaga de el.
  • Da un share public postarii pe profilul tau, sa afle cat mai multi prieteni cat de simplu ii pot ajuta la randul lor copiii nevazatori.

Mecanismul de donare in Instagram

Arata printr-o fotografie sau un video postat pe InstaStories un loc drag tie si povesteste despre el, cu toate acele emotii, senzatii si amintiri frumoase care-l fac unic pentru tine.

Adauga #candinchiziochii si @ingromania, astfel incat sa putem vedea povestea ta.

23 aprilie este ultima zi a campaniei in social media, iar pana la finalul lunii aprilie, clientii ING pot contribui cu o donatie catre Imagini Tactile, direct din Home’Bank, printr-un mecanism simplificat (simpla accesare a banner-ului campaniei si alegerea sumei dorite).

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.