ING Bank sustine cu 20.000 de euro Incubatorul de afaceri al Universitatii Alternative

ING_Bank_Incubator_De_Afaceri_Workshop_marketing_2014ING Bank sustine cu cate un mentor si sprijin financiar in valoare totala de 20.000 de euro cele opt startup-uri initiate de studenti in cadrul Incubatorului de afaceri al Universitatii Alternative CROS. Proiectul este croit special pentru studentii Universitatii: majoritatea voluntari din organizatii neguvernamentale, interesati de dezvoltarea lor personala, creativi, implicati in comunitatea din care fac parte. Incubatorul are doua etape: prima, derulata intre octombrie 2013 – ianuarie 2014, a vizat livrarea de informatii necesare unui antreprenor. Atat parteneri ai Universitatii Alternative, cat si reprezentanti ai ING Bank, au sustinut, voluntar, ateliere de educatie financiara, marketing si comunicare. In cea de a doua etapa, pe parcursul a noua luni (februarie – octombrie 2014), planurile de afaceri realizate de studenti vor fi Afacerile studentilor_ING_Bank_Incubator_De_Afacerievaluate, cele mai bune primind finantare si un mentor din partea bancii, care ii va indruma in luarea primelor decizii de business.

Misu Negritoiu, Chairman al ING Bank“Mentorez un atelier de invatare alternativa care isi propune sa aplice principiile scolii democratice in predare. Cred ca poate fi o afacere de viitor, cu un impact real asupra societatii romanesti. Tinerii din Incubator m-au mai convins de un lucru: au energie si entuziasm cat sa mute muntii. Iar acestea cred ca sunt principalele caracteristici ale unui antreprenor”, a declarat Misu Negritoiu, Chairman al ING Bank.

Modelul de invatare a fost realizat avand in vedere provocarile pe care antreprenorii le intampina de la realizarea business-plan-ului pana la transformarea lui intr-o afacere sustenabila.

Pentru ING Bank, acesta este un proiect de responsabilitate sociala care se incadreaza in directia educatie financiara si antreprenoriat. In cadrul Incubatorului, in urma evaluarii planurilor de afaceri, sunt finantate: un boutique creativ, o cofetarie online, doua ateliere vestimentare, un studio foto, o afacere cu ceai si cafea, o scoala democratica si un studio de animatie 2D.

ING Bank Romania a inceput in 2011 un proces de dialog social cu principalii beneficiari locali (clienti, angajati, presa, ONGuri) pentru a afla care sunt asteptarile si nevoile acestora. Pornind de la rezultatele acestui proces, ING Bank Romania si -a construit strategia de responsabilitate sociala corporatista, urmand trei directii: Educatie financiara si antreprenoriat, Educatie pentru copiii din grupurile dezavantajate si Dezvoltare Urbana.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.