Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

INTERVIU: Echipa PartJob, câștigătoare a competiției Solve for Tomorrow, organizată de Samsung

PartJobCompetiția națională Solve for Tomorrow, organizată de Samsung Electronics România cu sprijinul Junior Achievement România,  și-a desemnat câștigătorii.

Premiul I a fost acordat echipei PartJob din Timișoara, formată din Timariu Florin Gabriel, Vicol Denis, Danciu Denisa, Crăciun Alexandru și Liciu Darius-Ștefan. Proiectul echipei, înscris în categoria Diversitate și Incluziune Socială, vizează dezvoltarea unei platforme de joburi part-time dedicată tinerilor începând cu vârsta de 16 ani, pentru a-i ajuta pe aceștia pe de-o parte să acumuleze experiență profesională, iar pe de altă parte să aibă satisfacția de a-și asigura o parte din venituri încă din perioada liceului.

Pentru a afla mai multe despre experiența și proiectul câștigător al  primei ediții Solve for Tomorrow am stat de vorba cu membrii echipei PartJob din Timișoara.


  1. Cine sunteți? Oferiți câteva detalii despre voi.

Echipa PartJob este formată din 5 tineri ambițioși cu vârsta de 18 ani care învață la Colegiul Ana Aslan din Timișoara – Liciu Darius-Ștefan, Timariu Florin Gabriel, Vicol Denys, Danciu Denisa Daiana și Craciun Alexandru. PartJob are propria pagină de socializare, locul perfect pentru interacțiunile cu tinerii.  Ne puteți găsi pe pagina noastră de Instagram partjob.work, pe pagina de tiktok partjob.work, dar și pe adresa de email support@partjob.work.

  1. Cum a fost experiența Solve for Tomorrow?

Competiția Solve For Tomorrow organizată de Samsung România în parteneriat cu Junior Achievement România a fost o adevărată poveste despre antreprenoriat și autocunoaștere, în care am avut ocazia să învățăm despre conceptul de Design Thinking. Am început competiția gândindu-ne continuu la metode prin care putem dezvolta o idee care poate ajuta întreaga comunitate a tinerilor. Pentru că ne-am înscris în categoria “Diversitate și incluziune socială“, am pus cap la cap mai multe idei bazate pe crearea unor beneficii grupului țintă, dar singura care s-a materializat a fost platforma PartJob. Deoarece empatia reprezintă o parte componentă a metodei Design Thinking, am ajuns la concluzia că  cea mai mare șansă de câștig o vom avea dacă noi înșine vom face parte din grupul țintă.

  1. Ce ați învățat din această competiție?

De departe cea mai valoroasă parte a competiției Solve For Tomorrow a fost munca în echipă, acest lucru stă în spatele întregului concept PartJob. De nenumărate ori am făcut diverse modificări la felul în care platforma arată și se comportă pentru a obține cel mai rafinat produs pentru grupul nostru țintă. Desigur, printre toate momentele de muncă asiduă, am reușit să ne apropiem mai mult unii de ceilalți, aceasta fiind cheia succesului în viziunea noastră. Relațiile interumane reprezintă apogeul productivității, credem noi. Dacă cineva dorește să realizeze ceva calitativ, în primul rand trebuie să se gândească la resursele umane de care dispune, acestea având un impact major asupra rezultatului final.

  1. În ce constă proiectul PartJob?

            Proiectul PartJob constă într-o platformă web dedicată tinerilor cu vârste cuprinse între 16 si 24 de ani, atât membrii liceelor, cât și membrii facultăților sau universităților, indiferent de profilul de studiu. Elementul cheie al întregului concept PartJob se bazează pe gestionarea eficientă a forței de muncă din România astfel încât tinerii să se poată orienta mai ușor în viitoarea cariera pe care doresc să o urmeze. Totodată, PartJob reprezintă o metodă de încercare a pieței muncii, tinerii fiind cei care vor beneficia de fenomenul incluziunii sociale în piața muncii, diversificând componenta umană. Pe lângă o platformă web, PartJob se vrea a fi și un proiect social, o parte din profitul companiei fiind dedicat susținerii activităților de voluntariat.

  1. Ce planuri de viitor aveți?

Așa cum am menționat și în prezentarea din cadrul concursului Solve For Tomorrow, platforma mai are nevoie doar de câteva retușuri pentru a fi introdusă în totalitate în piața muncii, ea fiind deja funcțională. Singurele aspecte pe care le mai avem în vedere pentru inițierea procesului de lansare oficială mai sunt: găsirea unui număr suficient de ridicat de companii partenere care să publice anunțuri pe platforma PartJob (minim 8) și înființarea cadrului legal de funcționare a activității. În viitor, dorim să realizăm activități de voluntariat, PartJob sprijinind tinerii mai puțin norocoși prin donații constante. De asemenea, pentru a îmbunătăți informațiile care circulă pe internet referitoare la piața muncii, dorim să introducem blogul oficial PartJob.

Pe lângă niște antreprenori de succes, ne dorim să devenim modele demne de urmat de către generațiile următoare, dând tonul unei activități de amploare dedicată tinerilor și studenților. Totodată, dorim să introducem ideea PartJob și pe plan internațional. Analizând competiția din afara României, suntem de părere că o platformă dedicată joburilor part time ar fi cu siguranță un mare ajutor mai ales pentru tinerii în căutare de activități sezoniere sau internship-uri.


 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR ONG

In cadrul caravanei „Scrisori pentru Mos Craciun”, derulata in fiecare an de Fundatia Vodafone Romania, 1.000 de copii aflati in centre sociale si de...