Intra in competitia “Imagine all the water” ce promoveaza consumul indirect de apa

Comisia Europeana a lansat competitia “Imagine and win!”, un concurs video care are ca scop imbunatatirea eforturilor de crestere a gradului de constientizare in ceea ce priveste consumul sustenabil de resurse. Campania se concentreaza pe consumul indirect de apa (sau amprenta lasata asupra consumului de apa a produselor cotidiene) si face parte din campania Generation Awake. Cei care vor sa se inscrie in competitie trebuie sa realizeze, pana pe 4 decembrie, un clip video care sa demonstreze cantitatea de apa necesara pentru realizarea a cinci produse de consum zilnic: cafeaua, ciocolata, berea, hamburgerii sau o pereche de pantofi. Stilul clipului video este ales de fiecare participant (documentar, film mut, animatie). Clipurile video trebuie sa fie mai scurte de doua minute si jumatate.

„Prin luarea unor decizii corecte la nivel individual, fiecare cetatean poate contribui la conservarea resurselor naturale, la reducerea impactului asupra mediului inconjurator, poate economisi bani, construind astfel un drum catre un viitor sustenabil. Inlocuirea mersului pe patru roti cu mersul pe doua roti, inchiderea robinetului de apa in timp ce te speli pe dinti, folosirea de mai multe ori a prosoapelor, utilizarea mașinii de spalat la capacitate maxima sunt doar câteva exemple pentru eficientizarea resurselor și adoptarea unor obiceiuri de consum responsabile”, spun oficialii europeni.

Clipurile selectate de catre juriu vor fi publicate pe pagina de Facebook Generation Awake pe data de 10 decembrie 2012, unde vor fi supuse votului public pana pe data de 30 decembrie 2012. Cele 5 clipuri cu cele mai multe voturi vor fi premiate, iar participantii vor primi o camera de filmat HD.

Pentru inscrieri, click AICI

Comisia Europeana incurajeaza cetatenii europeni sa utilizeze eficient resursele naturale, prin intermediul campaniei Generation Awake. Lansata in anul 2011, campania Generation Awake are ca mesaj principal “Consuma intelept si gandeste inainte de a alege. Alegerile tale fac diferenta”, incurajand cetatenii sa adopte obiceiuri de consum responsabile.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.